امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79320
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 02 اسفند 1396 - 12:42 | | ارسال توسط :

افزایش قیمت گوشت ارتباطی به قاچاق دام زنده ندارد

به گزارش بابل نوین، منصور پوریان رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع گوشت قرمز وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به ذخایر مناسب گوشت و وضعیت مناسب واردات در ایام پایانی سال نوسان خاصی نخواهیم داشت. وی از کاهش واردات گوشت خبر داد و گفت: نوسان نرخ ارز در […]

به گزارش بابل نوین، منصور پوریان رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع گوشت قرمز وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به ذخایر مناسب گوشت و وضعیت مناسب واردات در ایام پایانی سال نوسان خاصی نخواهیم داشت.

وی از کاهش واردات گوشت خبر داد و گفت: نوسان نرخ ارز در میزان واردات گوشت تأثیر بسزایی داشته به طوریکه میزان واردات نسبت به ماه‌های اخیر کاهش یافته است.

به گفته پوریان در شرایط کنونی، رقمی معادل ۷۰ تن گوشت به صورت هفتگی از کشورهای آسیای میانه و استرالیا وارد می‌شود.

وی نرخ هر کیلو دام زنده در میادین ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۷ هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین هر کیلو لاشه با نرخ ۳۶ هزار تومان درب عمده فروشی عرضه می‌شود.

رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت در خرده فروشی ارتباطی به قاچاق دام ندارد، تصریح کرد: نرخ لاشه داخلی در هفته های اخیر درب عمده فروشی از ثبات نسبی برخوردار بوده است و نوسان قیمت در خرده فروشی تنها ناشی از سودجویی مغازه داران و عوامل توزیع است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.