امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82199
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 06 خرداد 1397 - 19:20 | | ارسال توسط :

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات سرقت در مازندران

به گزارش بابل نوین، سرهنگ،ولی الله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری مازندران به افزایش ۳۰ درصدی کشف انواع سرقت در استان دوماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت:در این مدت از افزایش ۷۹ درصدی کشف نسبت به وقوع آن در سال جاری بوده ایم. وی با اشاره به افزایش ۴ برابری […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ،ولی الله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری مازندران به افزایش ۳۰ درصدی کشف انواع سرقت در استان دوماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت:در این مدت از افزایش ۷۹ درصدی کشف نسبت به وقوع آن در سال جاری بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش ۴ برابری کشفیات مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌های و پاسگاه‌های استان، افزود:در این مدت ۳۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از عاملان افیونی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۶ درصدی دستگیری عاملان افیونی و خرده فروشان مواد مخدر توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان خبر داد و گفت: در بحث سرقت شاهد افزایش ۱۸ درصدی دستگیری سارقان در این مدت بوده ایم.

وی به رویکرد جامعه محوری پلیس از مراجعه بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ نفر به دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌های استان با موضوعات مشاوره تحصیلی، خانوادگی، حقوقی و انتظامی در دو ماه گذشته بیان کرد و افزود: ۷۵ درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان منجر به مصالحه شده است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.