امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69078
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 10 آبان 1396 - 17:17 | | ارسال توسط :

اقتصاد برق، اصلی ترین چالش پیش روی این صنعت

به گزارش بابل نوین، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص بازسازی شبکه برق اظهار کرد : اجرای تعمیرات و استانداردسازی شبکه هر ساله در سه فصل پاییز ، زمستان و بهار با توجه به کاهش مصرف برق در زمان های یاد شده انجام می شود و برای زمان پیک مصرف که در تابستان است، آماده […]

به گزارش بابل نوین، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص بازسازی شبکه برق اظهار کرد : اجرای تعمیرات و استانداردسازی شبکه هر ساله در سه فصل پاییز ، زمستان و بهار با توجه به کاهش مصرف برق در زمان های یاد شده انجام می شود و برای زمان پیک مصرف که در تابستان است، آماده می شود.

وی افزود: شرکت توانیر برنامه های میان مدت و کوتاه مدتی برای ارائه خدمات به مشترکین دارد و آمادگی برای عبور از پیک مصرف در سال ۹۷ جز برنامه های اصلی است که بتوانیم پیک مصرف را مدیریت کنیم البته تا زمانیکه الگوی مشخصی برای مصرف انرژی در کشور تعریف و تدوین نشود، این روند بی رویه در مصرف انرژی همچنان ادامه خواهد یافت.

کردی تصریح کرد: سال گذشته افزایش مصرف انرژی در حدود ۷/۲ درصد را شاهد بودیم . پیش بینی ما این است که سال آینده رشد مصرف برق بین ۴ تا ۵ درصد باشد و رشد انرژی و پیک مصرف یکسان باشد.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان گفت: اصلی ترین چالش وزرات نیرو ساماندهی اقتصاد صنعت برق و تعادل ایجاد کردن بین درآمد، هزینه و منابع مصارف است که با انجام آن صنعت برق از حالت زیان دهی خارج می شود و در این میان متخصصین، نیروی انسانی، ساختار منسجم در صنعت برق نقطه قوام این حوزه است که می توان بر این چالش های موجود غلبه کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.