امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 45213
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 بهمن 1395 - 13:41 | | ارسال توسط :

امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۳۷ حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به 237 حادثه در دی ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش بابل نوین، دکتر مجتبی اکبری در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مازندران در دی ماه امسال موفق شدند ضمن انجام ۲۳۷عملیات امداد و نجات به بیش از ۱۰۹۱ نفر از متاثرین حوادث و سوانح مختلف خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده در دی ماه امسال ، ۸۹ عملیات امداد جاده ای ،۳۵ عملیات امداد شهری ،۴عملیات امداد کوهستان و همچنین ۹۷مورد نیز مربوط به مراجعه حضوری افراد به پایگاه های جمعیت هلال احمر بوده است.

دکتر اکبری گفت: ۷ عملیات امداد و نجات در برف و کولاک، ۲ فقره عملیات امداد در محیط های صنعتی ،یک فقره اطفای آتش در اراضی جنگلی و مرتعی، یک فقره رانش زمین ، و یک فقره عملیات دریایی و ساحلی نیز در این مدت انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به یک فقره استفاده از ظرفیت بالگرد امدادی گفت:ارائه خدمات درمان سرپایی به ۴۱۳ نفر، انتقال ۱۱۶ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۷ نفر از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در دی ماه گذشته بوده است.

دکتر اکبری افزود: در این عملیاتها بیش از یکهزار نفر امدادگر و نجاتگر در قالب ۲۷۵ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۱۵۵دستگاه آمبولانس ،خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.