امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 30033
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مذهبی تاریخ انتشار : 02 مهر 1395 - 14:23 | | ارسال توسط :

امروز اقتدار نظامی ایران موجب عقب‌نشینی دشمنان است/ آن‌ها از تعرض به ایران اسلامی وحشت دارند

امام جمعه بابل گفت: امروز اقتدار نظامی ایران موجب عقب‌نشینی دشمنان ما است، آن‌ها از تعرض به ایران وحشت دارند و از اقتدار نظامی و ضربات سنگین نیروهای نظامی ایران می‌ترسند.

روحانی بابل۱۱

به گزارش بابل نوین،  حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابل با تقدیر از زحمت‌کشان مراسمات عید غدیر اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در عید غدیر امسال جلوه‌بخشی خوبی در شهرستان بابل حاکم بود و عزیزان مسئول همراه مردم دوست دار اهل بیت تلاش وافری را برای آذین‌بندی مناطق مختلف و برگزاری مراسمات غدیریه انجام بدهند.

وی افزود: در محلات و مناطق مختلف امسال جنب و جوشی را در سطح شهرستان شاهد بودیم و محیط اداری و کسب و کار با نام امیرالمومنین علی(ع) زینت داده شد و ستاد غدیر شهرستان به همراه مسئولان عملکرد موفقی داشتند که جای تقدیر دارد.
امام جمعه بابل با تاکید بر جایگاه خانواده اسلامی ادامه داد: این هفته به مناسبت نزول آیه شریفه” هل اتی” به نام روز خانواده نامگذاری شده است و نباید نسبت به بنیان های خانواده بی‌توجهی و بی‌اعتنایی کرد.
حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: سلول اصلی جامعه خانواده است که سلوهای به هم پیوسته شکل می‌گیرد و در کالبد جامعه به هم می‌پیوندند، این کوچکترین کانون اجتماعی با آسیب‌های مختلفی روبرو است، شبکه‌های غربی برای متلاشی کردن خانواده‌های ایرانی برنامه‌ریزی کرده‌اند و در تلاش هستند تا خانواده جدید شکل نگیرد.

وی ادامه داد: هر یک از افراد  جامعه برای اینکه خانواده در اثر بگذارد خانواده را جامعه کوچک قلمداد و نقش آفرینی کند، خداوند مدیریت را به مرد داد و با کمال تاسف مدیریت عوض شده است و نقش‌ها تغییر کرده‌اند، مرد ریاست کانون خانواده و زنان مدیریت درون خانواده را بر عهده دارند، زنان نقشی مهمی در آرامش خانواده دارند، شایسته است ارتباط ها مستحکم تر شود، آرامش در خانواده و کنار هم نشستن زن و شوهر از اعتکاف در مسجد‌النبی بالاتر است.
خطیب جمعه بابل با اشاره به برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس حماسه آفرینی بزرگ ملت ما است که در تاریخ درخشان شد و کشور با اتحاد ملت ایران برای دفاع از میهن اسلامی و حضور همه اقشار توانست با تکیه بر نیروهای داخلی در مقابل تهاجم همه جانبه و ارتش تا دندان مسلح بعثی صدام ایستادگی کند.

وی افزود: ما دفاع قهرمانانه‌ای داشتیم و اهل تهاجم نبودیم و لذا این دفاع موجب سربلندی و اقتدار است، دفاع مقدس از این رو برای ما مقدس است که به برکت زحمات ملت و پشتیبانی مالی و انسانی همه اقشار اعم از نیروهای ارتش، سپاه و بسیج موجب شد که در پایان جنگ عالی‌ترین اقتدار را به ملت ما بخشید و زمینه عزت را فراهم کرد.
روحانی در دفاع از تجربیات عملی جنگ هشت ساله اظهار کرد: ما در ابتدای جنگ به ساده‌ترین تجهیزات نظامیدسترسی نداشتیم حتی کشور ما ناز کشور کره شمالی را می‌کشید تا سیم‌خاردار خریداری کند در پایان جنگ مجهزترین سلاح‌ها را ساختیم و خود اتکا شدیم و امروز برخی افراد نادان و مرض‌دار هفته دفاع مقدس را زیر سوال می‌برند اما باید بدانند هفته دفاع مقدس بزرگداشت هویت و افتخارات ما است،این جنگ کلاس آموزشی مدیریت بود.
وی ادامه داد: این افراد یک روز جریان موشکی و وجود نیروهای نظامی را زیر سوال می‌برند ، اگر آلمان و ژاپن نیروی نظامی چندانی ندارند به علت شکست در جنگ تعهد دادند که سازمان نظامی نداشته باشند و اگر این موانع نبود امروز بزرگترین سازمان‌های نظامی را داشتند.

امام جمعه بابل با اشاره به تهدیدات آمرکا گفت: آمریکایی همواره ما را به حمله نظامی تهدید می‌کنند و امروز اقتدار نظامی ایران موجب عقب‌نشینی دشمنان ما است و آن‌ها از تعرض به ایران وحشت دارند و از اقتدار نظامی و ضربات سنگین نیروهای نظامی ایران می‌ترسند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: اگر امروز شاهد ایجاد شبهه و پاسخگویی از سوی رهبر معظم انقلاب هستیم باید به این افراد بگوییم در شبهه بعدی مردم منتظر جواب رهبری نمی‌مانند و قاطع‌ترین جواب را به این دسته از افراد خواهند داد.

خطیب جمعه بابل در پایان از رژه باشکوه ۳۱ شهریور با حضور نیروهای مسلح این شهرستان تقدیر و خواستار حفظ این موفقیت‌ها و آمادگی‌های نظامی شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.