امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53807
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 17 فروردین 1396 - 16:10 | | ارسال توسط :

امنیت و آرامش موجود در کشور مدیون تلاش نیروهای نظامی است

نماینده مجلس خبرگان با قدرداني از حضور سخت‌کوشانه نيروهاي انتظامي و دستگاه‌های امنيتي در ايام نوروز، گفت: آرامش و امنیت حاكم بر فضاي ايران را مديون تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی هستيم.

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار فرمانده انتظامی خراسان شمالی و مسؤولان انتظامی و مرزبانی استان، با تبریک سال جدید و قدردانی از زحمات آنها، اظهار داشت: حضور ملموس پلیس در ایام نوروز متضمن امنیت مسافران و زائران نوروزی بود.

وی افزود: نیروهای پلیس با سخت‌کوشی و تلاش شبانه‌روزی خود افزون بر تضمین امنیت جاده‌ای مسافران و زائران از جان و مال مردم محافظت کردند؛ به‌گونه‌ای که مردم با آرامش و بدون هیچ نگرانی خانه‌ها و اموال خود را به آنها سپرده و به مسافرت و دیدوبازدید می‌رفتند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: به‌طور یقین این اعتماد مردم به پلیس مرهون تلاش و کوشش پلیس و نیروهای امنیتی در سال‌های گذشته است که همیشه و در همه صحنه‌ها حاضر و آماده بودند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید نیروهای انتظامی و دستگاه‌های امنیتی کارنامه درخشانی در تأمین امنیت مردم و کشور ایران دارند و ما آسایش و آرامش حاکم بر فضای ایران را مدیون جان‌فشانی شهدا و حضور ملموس و محسوس نیروهای انتظامی هستیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: اکنون امنیت حاکم بر ایران اسلامی به‌پاس زحمات شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی بی‌نظیر و مثال‌زدنی است؛ به‌طوری‌که هیچ کشور و قدرت دیگری جرئت نزدیک شدن به ایران و آسیب رساندن به ملت غیور ایران را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به ناامنی‌های سطح جهان و خاورمیانه، گفت: در سطح جهانی و خاورمیانه اغتشاشات و ناامنی‌های بسیاری مشاهده می‌شود و کشورها با وجود بزرگنمایی امنیت موجود در کشورهای خود نمی‌توانند با آنها مقابله کنند؛ اما در ایران با تلاش شبانه‌روزی پلیس و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی هرگونه اغتشاش و بلوایی در نطفه کشف و خنثی می‌شود.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بخشی از امور انتظامی و امنیتی جنبه معنوی دارد، افزود: در جمهوری اسلامی ایران پلیس و نیروهای انتظامی، امنیتی با اعتقاد به ملجأ با سخت‌کوشی و تلاش صادقانه توطئه‌هایی کشف می‌کنند که گاهی کشورهای متخاصم حیرت‌زده و انگشت‌به‌دهان می‌شوند.

وی ادامه داد: به‌طور یقین اقدام صریح و به‌موقع پلیس و نیروهای انتظامی امنیتی از دید مردم پنهان نمی‌ماند و مردم همیشه دعاگو و همیار پلیس هستند به‌گونه‌ای که فرزندان آنها هم برای تأمین امنیت به یاری پلیس آمده و با شور و شوق همیار پلیس می‌شوند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: کار مأموران انتظامی و امنیتی افزون بر اجر دنیوی ثواب اخروی هم دارد و دعای خیر مردم همیشه به دنبال این عزیزان زحمت‌کش است؛ چراکه پلیس با تأمین آسایش و آرامش مردم وظیفه خطیری را به نحو احسن انجام می‌دهد.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات پلیس استان خراسان شمالی در ایام نوروز امسال، خاطرنشان کرد: آمادگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در ایام نوروز متضمن امنیت مسافران و زائران نوروزی بود و سبب تحکیم امنیت و آرامش مردم ولایت مدار استان شد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.