امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56716
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1396 - 15:15 | | ارسال توسط :

امنیت کشور مرهون تلاش بی وقفه وزارت اطلاعات است

به گزارش بابل نوین، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۸۵ نفر از نمایندگان در حمایت از سربازان گمنام امام زمان را به شرح زیر قرائت کرد. امنیت و آرامش بی بدیل کشور به عنوان اساسی ترین نیاز بشری مرهون ۳۳ سال تلاش بی وقفه و مستمر مجموعه […]

به گزارش بابل نوین، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۸۵ نفر از نمایندگان در حمایت از سربازان گمنام امام زمان را به شرح زیر قرائت کرد.

امنیت و آرامش بی بدیل کشور به عنوان اساسی ترین نیاز بشری مرهون ۳۳ سال تلاش بی وقفه و مستمر مجموعه وزارت اطلاعات است که با بصیرت و اتکا به خداوند بزرگ به موقع در عرصه های مختلف زمینه مناسبی را برای تامین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است و روز به روز در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) و تاکیدات حکیمانه مقام معظم رهبری در این مسیر پویاترو بالنده تر می شود.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می دانیم در سالروز خجسته میلاد پر برکت حضرت ولی عصر(عج) هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به شما مجاهدات تبریک و تهنیت گفته و از خدمات شما عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.