امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62523
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 مرداد 1396 - 9:22 | | ارسال توسط :

امیدواریم با تشکیل یک تیم پرانرژی دولت بعدی قوی‌تر از دولت یازدهم فعالیت کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درخصوص مهم‌ترین ضعف و ناکارآمدی کابینه دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم از ضعف در بخش‌های اقتصادی رنج می‌برد که در دولت جدید نیازمند ترمیم اساسی و حضور نیروهای پرانرژی است.

به گزارش بابل نوین، رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار داشت: در کابینه دولت یازدهم ضعف‌هایی وجود داشت که باید با انتخاب افراد شایسته پوشیده شود.

وی ادامه داد: کابینه دولت دوازدهم باید علاوه بر رفع نقاط قوت گذشته هیچ‌گونه ضعفی و ناکارآمدی برای حل مشکلات کشور نداشته باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم با حضور افراد پرانرژی تیم اقتصادی دولت بعدی قوی‌تر از دولت یازدهم فعالیت کند.

سبحانی‌فر بیان کرد: رئیس‌جمهور منتخب برای انتخاب اعضای کابینه دولت جدید خود با افراد و گروه‌های سیاسی مختلف به گفت‌وگو پرداخته است تا بتواند دولت قوی‌تری نسبت به گذشته در اختیار داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی درخصوص مهم‌ترین ضعف و ناکارآمدی کابینه دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم در بخش‌های اقتصادی دارای نقاط ضعفی بود که باید در دولت جدید با استفاده از نیروهای پر انرژی و کاربلد به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازد./م

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.