امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79695
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 09 اسفند 1396 - 17:26 | | ارسال توسط :

امیدواریم در آینده نزدیک پذیرای زائران ایرانی در سوریه باشیم

به گزارش بابل نوین، وزیر اوقاف سوریه ابراز امیدواری کرد که با تکمیل شدن پیروزی در آینده نزدیک، زائران ایرانی بتوانند به سوریه سفر کنند. محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه پس از دیدار با مشاور رهبری در امور بین‌الملل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف اصلی این دیدار تشکر و سپاس از تلاش‌ها و ایستادگی‌های ایران […]

به گزارش بابل نوین، وزیر اوقاف سوریه ابراز امیدواری کرد که با تکمیل شدن پیروزی در آینده نزدیک، زائران ایرانی بتوانند به سوریه سفر کنند.

محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه پس از دیدار با مشاور رهبری در امور بین‌الملل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف اصلی این دیدار تشکر و سپاس از تلاش‌ها و ایستادگی‌های ایران در کنار مردم سوریه و در برابر توطئه‌های دشمنان به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران است.

وی افزود: هیاتی که در این سفر حضور دارند متشکل از علمای سوری هستند و تنها راهی که می‌توانیم در برابر دشمنان و مستکبران بایستیم این است که با هم باشیم و هر نوع اختلاف و تفرقه را از بین ببریم.

وزیر اوقاف سوریه افزود: ما همراه و در کنار علما و مسئولین ملت ایران این راه را ادامه می‌دهیم تا از طریق فکر و اندیشه بتوانیم در برابر فکر و اندیشه وهابی‌ها بایستیم و امیدواریم در این سفر نتایج و برنامه‌های خوبی هم حاصل شود و بتوانیم در یک جبهه در برابر توطئه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به ویژه توطئه تصمیم‌گیری رییس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بایستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فکر می‌کنید چه زمانی امکان حضور ایرانیان برای سفر به سوریه و زیارت وجود دارد،‌ گفت: ‌با تلاش‌ها و فداکاری‌های رزمندگان از سوریه، مقاومت اسلامی لبنان و جمهوری اسلامی ایران توانستیم پیروزی‌های بزرگی را به دست آوریم و امنیت بسیار خوبی در دمشق و شهرهای مختلف وجود دارد و توانسته‌ایم تا ۹۰ درصد مشکلات را حل کنیم.

وزیر اوقاف سوریه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک با تکمیل شدن پیروزی بتوانیم پذیرای زائران ایرانی در سوریه باشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.