امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72025
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 7:01 | | ارسال توسط :

انتقاد سازنده رسانه‌ها عامل توسعه استان مازندران

به گزارش بابل نوین، اسلامی استاندار مازندران در نشست هم اندیشی مدیران مسئول رسانه‌های استان با بیان اینکه تعریف از سمت رسانه‌ها را نیاز نداریم بلکه انتقاد آن‌ها برای ما راه گشا خواهد بود، گفت: انتقاد سازنده قطعا عامل توسعه استان خواهد بود و البته انتظار می‌رود تا عملکرد‌ها را بازتاب بدهند. وی شکایت مدیران […]

به گزارش بابل نوین، اسلامی استاندار مازندران در نشست هم اندیشی مدیران مسئول رسانه‌های استان با بیان اینکه تعریف از سمت رسانه‌ها را نیاز نداریم بلکه انتقاد آن‌ها برای ما راه گشا خواهد بود، گفت: انتقاد سازنده قطعا عامل توسعه استان خواهد بود و البته انتظار می‌رود تا عملکرد‌ها را بازتاب بدهند.

وی شکایت مدیران از رسانه‌ها را قابل قبول ندانست و افزود: البته از رسانه‌های زحمتکش استان نیز انتظار می‌رود تا در بازتاب اخبار صداقت را در نظر بگیرند.

استاندار مازندران از شناسایی رسانه نما‌های استان که با دریافت پول از دیگران اقدام به انتشار مطلب له یا علیه اشخاص می‌کنند خبر داد و گفت: از رسانه‌هایی که سالم کار می‌کنند تمام قد دفاع میکنند.

اسلامی از مطلع بودن وضعیت نابسامانی محیط زیست مازندران به ویژه زباله اشاره کرد و افزود: در عملیاتی کردن برنامه به حمایت همه رسانه‌ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه مدیران ارشد باید بکار گیری از مدیران توانمند باشد، گفت: این برنامه مهم‌ترین عامل برون رفت از ناکارآمدی است.

استاندار با گلایه از نا سالم بودن قسمتی از بخش اداری استان افزود: ضوابط اداری را به مدیران ابلاغ کردیم و این آفت باید از بین برود و در این بخش کوتاه نخواهیم آمد.

اسلامی انتخاب مدیران استان و جایگزین شدن مدیران شایسته برای مازندران نیاز است گفت: بومی یا غیر بومی بودن مدیران ملاک نیست بلکه ملاک شایسته‌ها هستند.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد تا مدیران و فرمانداران در دیگر اتاق‌ها تعیین شود بلکه افراد شایسته را انتخاب می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران نیز با بیان اینکه اتاق فکر تمامی حوزه‌ها در مازندران راه اندازی می‌شود گفت: بنیاد توسعه در مازندران راه اندازی خواهد شد.

اسلامی توجه به تولید و بازار آن را برای مازندران برای قطع دست دلالان و برند سازی و ایجاد صنایع تبدیلی محصولات را مهم دانست و افزود: این کار با مشارکت تحصیل کردگان هر بخش با دانش روز محقق خواهد شد.

وی توجه به روابط بین الملل برای صادرات محصولات استان را نیز دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: کاهش تعرفه تجاری نیز باید در سیستم بازرگانی اصلاح شود.

اسلامی از لغو تمام جلسات در ساعت اداری استان در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: ساعات اداری متعلق به پاسخگویی مردم است و این وقت نباید از مردم گرفته شود.

استاندار مازندران از پارتی بازی و پاسکاری گلایه دارند و ناراضی هستند، گفت: دستگاه‌ها باید برنامه محور باشند و پاسخ گویی شفاف به مردم نیز از وظایف مدیران و دستگاه‌ها است./م

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.