امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65437
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 21 شهریور 1396 - 11:52 | | ارسال توسط :

انهدام باند جاعلان قضایی در مازندران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از انهدام باند جعل و تهیه کارشناسی های خلاف واقع جهت آزادی زندانیان در استان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام اسدا… جعفری گفت: در این راستا تاکنون ۹ نفر دستگیر و به تحصیل بیش از چهل میلیارد ریال از خانواده زندانیان اقرار کردند.

 وی افزود: این باند متشکل از تعدادی افراد عامی، کارشناسان رسمی کانون و مرکز مشاوران همچنین کارشناسان قوه قضاییه و خبره بود که با کارشناسی های خلاف واقع و جعل دستور قضایی و اسناد ، نسبت به آزادی زندانیان اقدام می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ادامه داد: با دستور دادستانی مرکز مازندران و هماهنگی دادستان های شهرستان های محل وقوع جرم، متخلفین طی یک عملیات پیچیده، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران با همکاری اداره کل اطلاعات استان، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه سه نفر از افراد دستگیر شده از کارشناسان رسمی و خبره هستند، تاکید کرد: دو کارشناس دیگر نیز در این رابطه احضار شده و چند تن از متهمان که دراین خصوص نقش داشتند تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

وی به خانواده های محکومین و زندانیان، صاحبان اسناد و کارشناسان رسمی نسبت به رعایت موارد قانونی هشدار داد و افزود: این گونه فعالیت های خلاف قانون به صورت نامحسوس توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان رصد می شود و خانواده های زندانی و محکومین باید امورشان را از مجاری قانونی پیگیری نمایند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.