امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62881
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 12 مرداد 1396 - 1:00 | | ارسال توسط :

انهدام باند سارقان منزل در مازندران

به گزارش بابل نوین، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی دریافتند، سارقان با شناسایی منازل خالی از […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی دریافتند، سارقان با شناسایی منازل خالی از سکنه و تخریب پنجره اقدام به سرقت اموال از منازل و همچنین سرقت از اموال مغازه‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران با شناسایی متهمان و مخفیگاه اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند را دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از منزل آنان کشف کردند.

سرهنگ گنجیان مقدم گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت منزل در شهرستان آمل اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: کلیه محل‌های سرقت با راهنمایی متهمان شناسایی شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ گنجیان مقدم از شهروندان خواست از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج از منزل مطمئن شده و در خصوص نگهداری پول نقد و اقلام باارزش خود مثل طلا و جواهرات گران قیمت در منزل، کلیه نکات ایمنی را رعایت کنند و در این رابطه توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را مدنظر قرار دهند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.