امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78976
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 27 بهمن 1396 - 14:50 | | ارسال توسط :

انهدام ۲ باند تهیه و توزیع مواد محترقه/کشف ۶میلیون و ۸۶۰ هزار عدد انواع مواد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام 2 باند تهیه وتوزیع مواد محترقه و کشف ۶میلیون و ۸۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سردار علی رضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران اطلاعات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، مشخص شد که دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در محدوده غرب تهران، با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه پایانی سال، قصد دارند تعداد زیادی مواد محترقه را در سطح شهر تهران توزیع کنند.

 وی افزود:بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی دستور بازداشت متهمان این پرونده صادر و تیم های اطلاعاتی و انتظامی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت، در نهایت محل اختفا و فعالیت متهمان شناسایی شده و روز گذشته طی یک عملیات ضربتی، اعضای این دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار لطفی گفت:در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه متهمان و همچنین انباری هایی که اقدام به ساخت این مواد می کردند، ۶میلیون و ۸۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.