امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51377
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 22 اسفند 1395 - 10:18 | | ارسال توسط :

انگاره؛ بهترین بازی بخش فرهنگی جشنواره/ بازی‌های ارزشی در ردیف برگزیدگان

بازی «انگاره» غزال زرین بهترین بازی بخش فرهنگی را دریافت کرد و البته بازی‌های ارزشی و اخلاقی در ردیف برگزیدگان ششمین دوره از جشنواره قرار گرفتند.

به گزارش بابل نوین، برگزیدگان ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای شب گذشته با حضور سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری معرفی شدند.

در بخش دستاوردهای فنی؛ دیپلم افتخار به صورت مشترک به دو بازی زاراوان و پرسیتی و غزال زرین به بازی شتاب در شهر ۲ اهدا شد. همچنین در بخش دستاوردهای طراحی بازی؛ دیپلم افتخار به صورت مشترک به بازی نبرد هور و پرواز روح و غزال زرین به بازی انگاره رسید.

همچنین دیپلم افتخار در بخش دستاوردهای هنری بازی دو بعدی به بازی «بدو دهقان بدو» و غزال زرین به بازی جوخه آتش اهدا شد. در دستاورد هنری بازی سه بعدی، دیپلم افتخار به بازی شیطان در پایتخت و غزال زرین به بازی زاراوان رسید.

در بخش دستاوردهای هنری صداسازی، دیپلم افتخار به بازی جوخه آتش و غزال زرین به بازی پرسیتی و در بخش دستاوردهای هنری  موسیقی؛ دیپلم افتخار به بازی «شدو ریسر» و غزال زرین به بازی شهرزاد اهدا شد. همچنین دیپلم افتخار بخش صداودوبله به بازی شیطان در پایتخت رسید.

در بخش دستاوردهای داستان بازی؛ دیپلم افتخار به بازی اپیزود چهار ۴۱۱۴۸ و غزال زرین به بازی شیطان در پایتخت و در بخش دستاوردهای بازینامه؛ دیپلم افتخار به بازی رخداد سیار شمس و غزال زرین به بازی ساختمان رسید. همچین غزال زرین بهترین بازی با محتوای فرهنگی به بازی انگاره اهدا شد.

غزال زرین بهترین بازی اکشن سال به بازی «کیوبنگ»، غزال زرین بهترین بازی ماجرایی سال به بازی «شیطان در پایتخت»، دیپلم افتخار بهترین بازی ژانر اکشن ماجرایی سال به بازی «حماسه پادشاهان»، غزال زرین بهترین بازی ژانر استراتژی مدیریتی به بازی «زاراوان»، دیپلم افتخار بهترین بازی ژانر سکوبازی به صورت مشترک به دو بازی خاله قزی دونده و روبوهالو، غزال زرین بهترین بازی ورزشی سال به بازی شتاب در شهر ۲ و غزال زرین بهترین بازی ژانر ساده سال به صورت مشترک به دو بازی پرواز روح و انگاره تعلق گرفت.

بهترین بازی سال از دید مخاطبان به بازی «کوییزآف کینز» و بهترین بازی سال به بازی «شتاب در شهر ۲» اهدا شد. همچنین خلاق‌ترین نماینده استانی ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای به مصطفی محمودی از آذربایجان غربی اهدا شد.

همچنین آرشیا جماعتی، رضا عباسی، ابوالفضل خلج، علی جزایری، حمیدرضا امیری‌آرش، ارژن فلاح، رضا اخوان، محمدامین محمدحسنی، ابراهیم رجبی، ریحانه آل شیخ، اسماعیل محمودی، آیدین آبادی در بخش مشارکت‌های مردمی جوایزی را دریافت کردند.

ایکنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.