امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 48856
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 بهمن 1395 - 12:53 | | ارسال توسط :

اولویت نظارت گشت‌های تخصصی تعزیرات کالاهای اساسی است/ برخورد قاطع با متخلفان صنفی

به گزارش بابل نوین،بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: در گشت‌های عادی و تخصصی تعزیرات که از اول اسفند به صورت ویژه وارد فاز عملیاتی می‌شود، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اصناف و دانشگاه‌های علوم پزشکی در کنار تعزیرات حضور دارند. […]

به گزارش بابل نوین،بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: در گشت‌های عادی و تخصصی تعزیرات که از اول اسفند به صورت ویژه وارد فاز عملیاتی می‌شود، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اصناف و دانشگاه‌های علوم پزشکی در کنار تعزیرات حضور دارند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی و نظارت‌های تخصصی تعزیرات تهران، اولویت در بازرسی‌ها در خصوص فروشگاه‌ها و اماکنی است که کالاهای اساسی مردم را عرضه می‌کنند.
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این طرح که تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ ادامه دارد، از مراکز خرید، میادین میوه و تره بار، جایگاه‌های عرضه سوخت، آجیل فروشی‌ها، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها وسایر فروشگاه‌هایی که اقلام مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کنند، بازرسی انجام می‌شود.
حسن‌بیگی گفت: در این گشت‌ها با توجه به حضور قاضی تعزیرات در محل، با اظهار نظر کارشناسی در محل حکم صادر خواهد شد و در صورت لزوم و تحقیقات بیشتر پرونده به  شعب تعزیرات ارجاع می‌شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.