امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19909
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 15 آذر 1394 - 11:41 | | ارسال توسط :

اولین دوره آموزش قوانین و ضوابط مناسب سازی بهزیستی در استان مازندران

نخستین جلسه آموزش قوانین و ضوابط مناسب سازی بهزیستی مازندران به همت اداره تابعه این سازمان در بابل در محل سالن فرمانداری شهرستان بابل برگزار شد.

amozesh00.1

به گزارش بابل نوین، نخستین جلسه آموزش قوانین و ضوابط مناسب سازی برای کارشناسان شهرداری ها، بخشداری ها و نظام مهندسی شهرستان بابل برگزار شد.

این جلسه آموزشی شهرستانی و استانی به همت اداره بهزیستی شهرستان و همکاری فرمانداری بابل اجرا شد. در این جلسه سید عیسی هاشمی کارشناس فنی استانداری مازندران، رضا مهدیان کارشناس مناسب سازی بهزیستی استان، برخی کارشناسان شهرداری­ها، بخشداری ها، نظام مهندسی و اداره بهزیستی بابل حضور داشتند.

در ابتدا رضا مهدیان در ابتدا در خصوص مناسب سازی توضیحاتی ارائه داد و با استفاده از تصاویر به شرح برخی ضوابط و قوانین مربوط به مناسب سازی و پیامدهای بی توجهی به این قوانین و اجرای نادرست آن‌ها پرداخت.

در ادامه سید عیسی هاشمی کارشناس فنی استانداری ضمن تشکر از خانم لطیف کارزاده به عنوان نماینده بهزیستی بابل در برگزاری این جلسه، به بیان برخی موارد در خصوص اهمیت مبحث مناسب سازی اشاره و ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های جدی ادارات شهرستان روند رو‌ به رشدی در اجرای ضوابط و قوانین مناسب سازی شاهد باشیم.

درپایان لطیف کارزاده باتشکر از حضور کارشناس استانداری، بهزیستی استان و همه ی حاضران، به بیان توضیحاتی در خصوص برنامه های انجام شده توسط بهزیستی بابل و همچنین برنامه‌های آتی این اداره در عملیاتی شدن این قوانین پرداخت و افزود:از همه نهادها و ادارات انتظار می رود تا در این جلسات به طور مستمر و پیگیر شرکت داشته باشند.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.