امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93194
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, علم و سلامت تاریخ انتشار : 27 دی 1402 - 10:21 | | ارسال توسط :
مدیرعامل شرکت کاسپین اُپتیک مازندران مطرح کرد

اولین همایش صنعت اُپتیک شمال کشور در راه است/صنعت عدسی‌های تدریجی تحول بزرگ در شخصی‌گرایی عینک/ به‌دنبال توسعه و آموزش صنعت اُپتیک هستیم

مدیرعامل شرکت کاسپین اُپتیک مازندران گفت: اولین همایش صنعت اُپتیک با حضور ۱۲۰ فعال در این حوزه و برخی از اهالی رسانه در هتل میزبان بابلسر برگزار می‌شود.
اولین همایش صنعت اُپتیک شمال کشور در راه است/صنعت عدسی‌های تدریجی تحول بزرگ در شخصی‌گرایی عینک/ به‌دنبال توسعه و آموزش صنعت اُپتیک هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین، عصر سه‌شنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری عبدالله پورعبدالله مدیرعامل شرکت کاسپین اُپتیک مازندران با خبرنگاران از برگزاری اولین همایش بزرگ صنعت اُپتیک در استان مازندران خبر داد.

وی افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوزی در بینایی و صنعت اُپتیک از سویی و دور ماندن برخی همکاران چشم پزشک، بینایی‌سنج(اپتومتریست) و عینک فروشان از برخی پیشرفت‌های صنعتی در این حوزه نیاز به برگزاری چنین همایش‌هایی مورد توجه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت کاسپین اُپتیک مازندران ادامه داد: برگزاری اولین دوره همایش صنعت اُپتیک در شمال کشور مشتمل بر دو بخش آموزشی و رونمایی از جدیدترین تکنولوژی در عدسی‌های تدریجی است که با شخصی‌سازی عدسی برای هر فرد جهان تازه‌ای پیش‌روی نیازمندان عینک و عدسی پدیدار آورده است.

این کارشناس برجسته حوزه بینایی‌سنجی تصریح کرد: کلینیک بینایی‌سنجی نور با سابقه بیش از یک دهه به‌عنوان پیشگام در صنعت اُپتیک مازندران قریب به دو سال است شرکت کاسپین اُپتیک مازندران را راه‌اندازی و فعالیت خودش را آغاز کرده، همراه با پخش عدسی در شهرستان بابل و مازندران، زمینه استفاده مردم عزیز را از بهترین نوع تکنولوژی روز فراهم کرد.

پورعبدالله گفت: این تکنولوژی و نرم‌افزار مربوط به آن از کشور اسپانیا وارد ایران شده و ما به‌عنوان اولین در شمال کشور به دنبال توسعه این علم و حوزه کاری عدسی‌های تدریجی که به عدسی‌های شخصی‌گرا معروف است زمینه تحول محقق می‌گردد.

وی تاکید کرد: در این همایش دو نوع عدسی، یکی عدسی نسل ششم که جدیدترین است و دیگری عدسی مایوپیا که برای جلوگیری از پیشرفت نزدیک‌بینی کودکان استفاده می‌شود رونمایی خواهد شد، ضمنا به‌دنبال اعطای نمایندگی به علاقمندان در این حوزه هستیم و هر نوع پشتیبانی که نیاز باشد انجام خواهیم داد.

مسئول کلینیک بینایی‌ سنجی نور ضمن ارائه مطالبی پیرامون لزوم توسعه علم در حوزه کاری خود اذعان داشت: ساخت عینک بسیار مهم و تاثیرگذار در بینایی است از این رو نوع عدسی، طراحی و تراش روی عینک جایگاه ویژه‌ای به دید افراد می‌دهد و از شاخصه‌های مهم این حرفه گرفتن مجوزات از مجوز معاونت درمان بوده و چون یک الای لوکس محسوب نمی‌شود بلکه در اصل کالای پزشکی است.

پورعبدالله در پایان اظهار کرد: اولین همایش صنعت اُپتیک با حضور بیش از ۱۲۰ فعال در این حوزه و برخی از اهالی رسانه در هتل میزبان بابلسر برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این نشست خبری مهندس مهرپویا مشاور در حوزه کسب و کار که میزبانی این برنامه را عهده‌دار بود از برگزاری دوره آموزشی مهارت کسب و کار و بازاریابی  خبر داد و خواستار توجه صاحبان صنایع به حوزه‌های مهارت آفرینی شد.

 

تهیه و تنظیم خبر: روح‌اله قلی‌پور

| منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.