امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53858
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 فروردین 1396 - 15:57 | | ارسال توسط :

اولین پاسخ عملی ارتش سوریه به حمله آمریکا

منابع سوری از عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه در حومه شرقی حمص علیه تروریست‌های تکفیری، ساعاتی پس از حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی الشعیرات خبر دادند.

به گزارش بابل نوین، منابع سوری از عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه در حومه شرقی حمص علیه تروریست‌های تکفیری، ساعاتی پس از حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی الشعیرات خبر دادند.

یک فرمانده نظامی ارتش سوریه در جبهه حومه حمص به تسنیم گفت نیروهای ارتش صبح امروز مواضع تروریست‌ها در جنوب وشرقی تدمر به سمت منطقه مقالع السکری را هدف قرار دادند که طی آن توانستند هشت کیلومتر مربع از مناطق تحت اشغال داعشی‌ها را آزاد کنند.

این فرمانده میدانی خاطر نشان کرد مزارع الحداد و منطقه مقالع السکری و محل برگزاری مسابقات شترسواری در جنوب پست انتقال نیرو در جاده تدمر به خنیفیس طی این عملیات پاکسازی و شماری از داعشی‌ها کشته شدند.

این منبع تاکید کرد : حملات موشکی آمریکا به فرودگاه الشعیرات که صبح امروز  انجام شد،‌هرگز ارتش و دولت سوریه را از ادامه مبارزه با دشمن تکفیری بازنخواهد داشت، تروریستمی که از این حملات برای حمله به مواضع ارتش در جاده حمص به تدمر سوء‌ استفاده کرد، سوء‌ استفاده تروریست‌ها از این تجاوز آمریکا تصادفی نیست، چرا که داعش از آمریکا به  عنوان ایجاد کننده خود دستور می‌گیرد.

افسر سوری اظهار داشت : آتش‌سوزی رخ داده در پی حمله آمریکا مهار و به مجروحان امدادرسانی شد،‌تجاوز آمریکا گردان دفاع هوایی و انبارهای سوخت و مهمات در بخش شرقی فرودگاه را هدف قرار داده بود.

فرودگاه الشعیرات در ۳۵ کیلومتری شهر حمص واقع است و چندین باند پروازی در آن قرار دارد./م

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.