امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70458
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 - 15:32 | | ارسال توسط :

اگر خواهان آزادی و استقلال هستیم باید تفکر بسیجی داشته باشیم/ ما امینت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم

فرمانده سپاه ناحیه بابل گفت: امروز اعتقاد داریم اگر خواهان آزادی و استقلال هستیم باید تفکر بسیجی داشته باشیم و برای حفظ اسلام‌و ایران باید اهداف بسیجی را دنبال کنیم.

به گزارش بابل نوین، مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل در کنفرانس خبری هفته بسیج اظهار کرد: امروز پیروی از امام‌حسین(ع) رمز پیروزی‌و  تضمین‌کننده عزت ماست، حماسه حسینی تاریخ را متوجه خود ساخته است و حرکت آنان اساس حرکت همه انبیا از آدم تا خاتم بود.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب امام‌خیمنی(ره) نیز به تبعیت از سرور و سالار شهیدان انقلاب را پایه‌گذاری کردند، انقلابی که در سال ۵۷ ریشه زد و حال تمام‌کشورهای مستضعف دنیا از این میوه شیرین استفاده می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: بسیج از برکات این انقلاب است که ابتدا به‌صورت خودجوش توسط مردم و پس از انقلاب با درایت و رهبری اما‌خمینی(ره) به‌صورت سازمان‌یافته به فعالیت خویش ادامه داد، اکنون نه تنها در ایران که در بسیاری از کشورها یاری‌رسان است برای مثال سوریه را سقوط نجات داد و با حفظ عراق در برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش پیاده‌روی اربعین حسینی در کنار بسیجیان عراق گام برداشت.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: این اعتراف تمام دنیاست که تا پرچم بسیج بالا است ایران و اسلام راهش را ادامه خواهد داد، کشوری که از بسیج و این جریان استفاده کند پیروز تمام عرصه‌ها خواهد بود، امروز بر کسی پوشیده نیست که تفکر بسیجی انقلاب ما را پیروز کرد و تهدیدها و تحریم‌ها را بی‌اثر ساخت.

رمضانی بسیج را عامل استحکام کشور دانست و گفت: ما باید قدران نیروهای بسیجی باشیم، دشمن برای نابودی کشور و به ویژه نیروهای بسیجی و انقلابی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده و می‌دهد برای مثال در فتنه ۸۸ که با حضور حماسی مردم در ۹ دی خنثی شد به علت تفکر بسیجی بود بنابراین امروز اعتقاد داریم اگر خواهان آزادی‌و استقلال هستیم باید تفکر بسیجی داشته باشیم و برای حفظ  اسلام و ایران باید اهداف بسیجی را دنبال کنیم.

وی افزود: همان‌طور که امام‌خمینی فرمودند بسیج سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و امروز نیز این امر تحقق یافته  و بسیج قله‌های بسیاری را فتح کرد و با باور می‌گویم که بیش از ۵۰۰ ناحیه مقاومت بسیج با بیش از ۱۵۰ هزار نیروی بسیج در بابل برای دفاع از ارزش‌های اسلام، امام و انقلاب آماده هرگونه جانفشانی است.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌‌های سپاه ناحیه شهرستان بابل نیز در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری است و تمام تلاش ما این است که همیشه در صحنه باشیم و با روحیه جهادی و انقلابی کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل طرح‌های بسیاری از جمله افتتاح استخر و بهره‌برداری چهار سالن ورزشی در دهه فجر، ایجاد ۲۸۶ شغل، ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی و پرورش قارچ و زنبورعسل،ساخت مسجد و حسینیه، ایجاد ۳۸۰ گروه جهادی، انجام کارهای فرهنگی و عمرانی در روستاها و  احداث خانه برای محرومان که پنج خانه در هفته بسیج افتتاح می‌شود همه در راستای اهداف عالی انقلاب است.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در ۶۵۰ پایگاه بسیج و محلات در هفته بسیج برنامه‌ریزی کردیم که هر پایگاه یک برنامه را اجرا خواهد کرد، از مهم‌ترین برنامه‎‌های این هفته عبارتند از دیدار با خانواده شهدا، گل‌افشانی و عطرافشانی گلزار شهدا، فضاسازی شهر و محلات، پیاده‌روی خانودگی توسط فرهنگیان بسیج در سوم آذر، سخنرانی قبل از خطبه، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نمازجمعه و آغاز طرح گشت محله‌محور در تمام روستاها، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم با اعزام گروه‌های پزشکی و جهادی و برگزاری نشست‌ شبکه‌های روشنگری.

وی با اشاره به لزوم ارج نهادن بر خانواده شهدا ادامه داد: این وظیفه همگی ماست که به دیدار خانواده شهدا برویم، خاطرات شهدا سندی است برای نسل‌های آینده، آیندگان باید بدانند چه کسانی جان‌فشانی کردند و اگر استقامت و صبوری خانواده‌هایشان نبود ما این امنیت را نداریم، ما امینت کنونی کشور را مدیون خون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم از این‌رو انتظار داریم بسیجیان صاحب رسانه رسالت خود را در برابر این عزیزان ادا کنند.

رمضانی در پایان ضمن همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: حادثه تکان‌دهنده‌ای که در غرب کشور و در کرمانشاه اتفاق افتاد باعث تاسف همه ماست، همان‌طور که در ثانیه‌های اول اتفاق سپاه برای نجات آنان پا به عرصه گذاشت، سپاه ناحیه بابل نیز برای خدمت و کمک‌رسانی به هموطنان در آمادگی کامل است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.