امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76537
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سیاسی تاریخ انتشار : 22 دی 1396 - 1:09 | | ارسال توسط :

اگر مسئولان ما انقلابی باشند توطئه‌های دشمنان اثری ندارد/ کسی که غیرت و شرف داشته باشد پرچم کشورش را آتش نمی‌زند

عضو سابق مجمع نمایندگان مازندران گفت: اگر مسئولان ما انقلابی باشند توطئه‌های دشمنان اثری ندارد، اگر دولت و مجلس ما در خط و گفتمان انقلاب باشند هر ضربه‌ای که دشمن به کشور وارد کند نتیجه عکسش را خواهد دید.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در مراسم چهلمین سالگرد قیام خونین ۱۹ دی اظهار کرد: همان گونه که امام راحل(ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود، در واقع نور الهی، نور سماوات و الارض با انقلاب عظیم اسلامی تبلور یافت.

وی افزود: امام‌ بزرگوار را به غم غربت و آوارگی تبعید کردند اما ایشان در این آوارگی نیز با مرجعیت تقلیدش و آموزش زبان فارسی آوازه‌اش همه جا پیچید، دشمن برای چنین شخصیتی نیز دسیسه چید و فرزند برومند ایشان را در جریانی مشکوک به قتل رساندند، آنها خواستند با مرگ مصطفی خمینی یک مصیبت جانکاه برای امام درست کنند اما امام بیان داشتند که مرگ مصطفی از الطاف الهی است.

این نماینده ادوار گذشته شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این اقدام موج گسترده‌ای از تکریم در محافل و جلسات سراسر کشور شکل گرفت، برای اولین بار بعد از ۱۱۵ سال نام امام خمینی به صورت علنی در کشور برده شد، در سراسر کشور مردم در برابر  رژیم اعتراضات گسترده‌‌ای انجام دادند.

وی تصریح کرد: رژیم در برابر این اعتراضات دستور حمله به قوم و حوزه را داد تا اینکه در غروب ۱۹ دی شهر قم را به گلوله بستند، خون شهدای این روز جوششی را در مردم غیرتمند تبریز  و تظاهرات گسترده جمعه سیاه را به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام ناصری خاطرنشان کرد: به همه اتفاقاتی که افتاد اگر با دقت بنگریم درمی‌یابیم که دشمن همواره می‌خواهد به ما ضربه بزند اما همیشه نتیجه عکس گرفت، تمام نقشه‌های دشمن در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد ازانقلاب هیچ کدام به نتیجه نرسید.

وی افزود: اگر مسئولان ما انقلابی باشند توطئه‌های دشمنان اثری ندارد، اگر دولت و مجلس ما در خط  و گفتمان انقلاب باشند هر ضربه‌ای که دشمن به کشور وارد کند نتیجه عکسش را خواهد دید، دشمن به دنبال استهاله است تا نظام و اصول ما را تغییر دهند و فرهنگمان را دگرگون کنند، هدف دشمن این است که نظام انقلابی و ایستادگی ما را به بزم، نوش، غرب‌زدگی و مد ماهواره‌ای تبدیل کند.

عضو سابق مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور یادآور شد: در این روزهای اخیر هم عده‌ای بازیچه دشمنان شدند و چهره‌شان را برای ملت روشن ساختند، کسی که غیرت و شرف داشته باشد پرچم کشورش را آتش نمی‌زند، در دل اروپا هم خانه‌ای نیست که پرچم نداشته باشد، اما اینان با پرچمی که نام مقدس خدا بر آن نوشته چه کردند، این جنایت‌پیشگان ضدیت خود با دین و اسلام را نشان دادند.

وی ادامه داد: اگر یک روزی انقلاب اسلامی ما دیگر مصداق نور الهی نباشد و از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری دور بماند، دیگر کوچکترین ضربه‌ بیشترین آسیب را به کشور خواهد زد بنابراین باید به شدت مراقب فضای معنوی و گفتمان انقلابی کشور باشیم، زندگی، معاش و عزت مردم در گفتمان انقلاب اسلامی است و اگر امروز مشکل داریم ناشی از این است که گفتمان انقلاب کمرنگ شده است.

عضو کمیسیون تنقیح لوایح مجلس بیان کرد: آن دهانی که به سخنان مقام معظم رهبری دهن‌کجی می‌کند و می‌گوید این مشکلات ناشی از اسلام است نابود شود، آیا مشکلات اقتصادی ما از اسلام، انقلاب و سخنان رهبری است؟ این اختلاس‌ها، رشوه‌ها، قاچاق و تبعیض از اسلام نیست، دین اسلام قدرتش را در جنگ نشان داد، دفاع مقدس عزت ما و خفت دشمن ترسیم شد.

وی در پایان گفت: در طلیعه چهلمین سالگرد از انقلاب اسلامی باید به ارزش‌های اسلامی و انقلابی برگزدیم و به یاد داشته باشیم که با مدیریت جهادی و انقلابی همه مشکلات کشور حل می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.