امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59328
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 24 خرداد 1396 - 14:49 | | ارسال توسط :

ایجاد تحولی بزرگ در حوزه مالیاتی کشور/ رشد اقتصادی نباید موجب تخریب محیط زیست شود

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید تلاش کنیم رشد اقتصادی در نهایت منجر به تخریب محیط زیست کشور نشود و باید به دنبال حفظ سرمایه‌های طبیعی ایران باشیم.

به گزارش بابل نوین، معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم رونمایی و افتتاح سامانه صدور مجوزهای محیط زیستی کشور که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه توجه ویژه دولت یازدهم به اقتصاد سبز و حفظ محیط زیست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: امیدواریم این روند که یکی از ابعاد آن در قانون ارزش افزوده تجلی پیدا کرده است و به دنبال آن تحولی در قانون مالیات‌ها رخ خواهد داد، در دولت دوازدهم نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم رشد اقتصادی ایران را سبز کنیم، مطرح کرد: با شرایط به وحود آمده در اقتصاد کشور امیدواریم رشد موجود با همان شتاب و جهت گیری‌ها در سال‌های آینده استمرار داشته باشد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: علاوه بر اینکه باید تلاش کنیم رشد اقتصادی در نهایت منجر به تخریب محیط زیست کشور نشود، باید برای حفظ سرمایه‌های طبیعی کشور نیز تلاش کنیم.
ابتکار با تاکید بر اینکه گام‌های اثرگذار در حوزه حفظ محیط زیست که در دولت یازدهم برداشته شده است، باید در دولت دوازدهم به دنبال تحقق و نهادینه شدن آن‌ها باشیم، گفت: اقداماتی که امروز در جهت بهبود و تسهیل فضای کسب و کار انجام شده بسیار مهم و اتفاق ارزنده‌ای است که موجب رشد مشارکت بخش خصوصی در تمامی ابعاد شده است./ص
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.