امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69430
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 15 آبان 1396 - 18:09 | | ارسال توسط :

ایجاد نظام جامع روابط‌ عمومی در دانشگاه آزاد و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد در مراسم معارفه‌اش گفت: ایجاد نظام جامع روابط‌عمومی در دانشگاه، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیستم مکانیزه خبررسانی از جمله برنامه‌های آینده روابط عمومی دانشگاه آزاد است.

به گزارش بابل نوین،به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی رضا همدانچی را به سمت مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه منصوب کرد.

در متن حکم رهبر عنوان شد: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر روابط عمومی» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

رهبر همچنین در نامه جداگانه ای از زحمات و تلاش های محمدمهدی جولایی در دوران مسئولیت در روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ظهر امروز با حضور ضیائی مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و سایر مدیران کل سازمان مرکزی برگزار شد.

رضا همدانچی در این جلسه ضمن تشکر از فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و ضیائی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی به دلیل اعتماد برای سپردن مسئولیت این اداره کل، ابراز امیدواری کرد با همراهی تمامی همکاران روابط عمومی بتواند پاسخ این اعتماد را به شایستگی بدهد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت در هر بخش از دانشگاه به دلیل برخورداری نهادهای علمی، بدنه نخبگی و حضور اساتید و دانشجویان، الزامات و ظرایف خاص خود را داراست، گفت: این ظرافت ها در روابط عمومی دانشگاه ها و بخصوص در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان دوچندان می شود.

* سیاست گذاری در حوزه روابط عمومی باید متناسب و در شأن دانشگاه باشد

همدانچی افزود: از این رو لازم است سیاست گذاری در حوزه های ارتباطات، اطلاع رسانی و تبلیغات که مجموعه وظایف روابط عمومی را تشکیل می دهند، متناسب و در شأن یک نهاد علمی باشد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از روابط عمومی هر سازمانی انتظار می رود که در دقت، سرعت و انجام وظایف و انضباط در کارها پیشتاز باشد، گفت: امیدوارم این مهم در روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز عملیاتی شود. البته تجهیز روابط عمومی در کنار تخصص محوری و اهتمام کارکنان به امور محوله، می تواند این پیشتازی را محقق کند.

همدانچی در ادامه به اهم برنامه های روابط عمومی دانشگاه در آینده پرداخت و گفت: ایجاد نظام جامع روابط عمومی در دانشگاه، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرای سیستم مکانیزه خبررسانی، سیاست گذاری و اجرای برنامه های تبلیغاتی بهینه و در شأن دانشگاه در سطح ملی و منطقه ای، ساماندهی وب سایت اصلی دانشگاه و بهبود وضعیت آن در رنکینگ ملی و بین المللی از جمله برنامه هایی خواهد بود که به همراهی همکاران روابط عمومی نسبت به اجرای آنها اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های جولایی مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی برای وی آرزوی توفیق کرد.

محمدمهدی جولایی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حسن اعتماد ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و نوریان سرپرست سابق دانشگاه، گفت: از اینکه مسئولیت خطیر سرپرستی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در آن مرحله حساس و تاریخی به بنده سپرده شد، بسیار قدردانی می کنم.

وی افزود: طی دوره مسئولیت چندماهه در روابط عمومی، تجربیات ارزنده ای از فرهاد رهبر که از مدیران ولایی، انقلابی، پرتلاش و شناخته شده دانشگاهی هستند، آموختم.

جولایی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان سابق حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اعتلای نام این دانشگاه، گفت: مدیران سابق و همکاران این حوزه، با تعامل و هماهنگی با رسانه های درونی و بیرونی دانشگاه، سهم عمده ای در برجسته کردن نام دانشگاه آزاد اسلامی داشته اند. درواقع تمامی تلاش همکاران این حوزه در راستای ایجاد بستر مناسب برای تحقق برنامه ها و اهداف مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و ارزش هاست.

مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طی مدت مسئولیت خود سعی کردم از الگوی پیامبر اکرم (ص) در رعایت اخلاق اسلامی بهره بگیرم، افزود: مبنای اصلی فعالیت بنده، اخلاق مداری و پایبندی به ارزش های اسلامی است و سعی شد در آن برهه زمانی خاص، خارج از احساسات و هیاهو کار انجام شود و با ایجاد آرامش در راستای منافع دانشگاه حر کت کنیم.

وی درباره مهمترین فعالیت های انجام شده در دوره مدیریت خود، گفت: راه اندازی پرتال جامع و یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه پیشنهاد تاسیس موزه و نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد سیستم جامع پیشنهادات و انتقادات با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مسئولان دانشگاه و جامعه هدف، تبلیغات هوشمند و هدفمند و تدوین برنامه سالانه تبلیغات دانشگاه آزاد اسلامی از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه به شمار می رود.

وی افزود: افزایش ۵۰درصدی بازتاب اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه ملی و رسانه های مکتوب نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، پخش ۳۰۰ دقیقه برنامه تولیدی درخصوص دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی از رسانه ملی از دیگر دستاوردهای این حوزه و نتیجه تلاش و کوشش همکاران در شش ماهه گذشته به شمار می رود.

جولایی همچنین خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران این حوزه امسال برای اولین بار در زمان انتخاب رشته دانشجویان با کاهش ۷۵درصدی هزینه تبلیغات، موفق شدیم افزایش ۲۰درصدی متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی را شاهد باشیم.

مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان برای رضا همدانچی آرزوی توفیق روزافزون کرد.

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.