امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78993
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 28 بهمن 1396 - 11:31 | | ارسال توسط :

ایجاد ۲۰ هزار شغل ثابت از طریق تاسیسات گردشگری در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از ایجاد 20 هزار شغل ثابت از طریق تاسیسات گردشگری در مازندران خبر داد.

به گزارش بابل نوین، مازندران دلاور بزرگ نیا در نشست فعالان و کارآفرینان صنعت گردشگری که در رامسر برگزار شد گفت: صنعت گردشگری درکنار کشاورزی یکی از محورهای اصلی و مهم توسعه استان مازندران است.

وی افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ تاسیسات گردشگری در حوزه های مختلف در استان مازندران وجود دارد که سبب ایجاد ۲۰ هزار شغل ثابت شده و زمینه های خوبی برای توسعه اشتغال و رونق اقتصادی فراهم کرده است.

بزرگ نیا تصریح کرد: تاکنون ارائه خدمات گردشگری در مازندران به صورت سنتی بوده اما نگاه امروز گردشگری به سمت صنعتی شدن است تا به جای خام فروشی جنگل، رودخانه ها و طبیعت زیبای مازندران برای تفرج مهیا وازاین طریق اشتغال و درآمدزایی انجام شود.

وی افزود: از بخش هایی که زمینه علاقمندی گردشگران به استان مازندران را فراهم آورده دریا است؛ جدا از حوزه گردشگری درساحل،بحث ورود   گردشگری به دریا مطرح است که با نگاه استاندارمبنی بر اقتصاد دریا امیدواریم آینده خوبی برای گردشگری دریا رقم بخورد.

مدیر کل گردشگری مازندران یادآور شد: متاسفانه با وجود داشتن نعمت دریا به دلیل تاریخی و فرهنگی همواره پشت به دریا زندگی کرده ایم و استان مازندران آن طورکه باید نتوانست درگردشگری دریایی حرفی برای گفتن داشته باشد هرچند از یک سال و نیم قبل مجوز احداث اسکله تفریحی توریستی را گرفتیم و فرصت های ورود به دریا تهیه شده است./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.