امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57362
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 21:26 | | ارسال توسط :

ایرانیان فردا حماسه‌ای ماندگار می‌آفرینند/ آغاز انتخابات از ۸ صبح

به گزارش بابل نوین،دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به طور همزمان برگزار می‌شود. بر اساس اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تعداد ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۶ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و […]

به گزارش بابل نوین،دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به طور همزمان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تعداد ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۶ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ هزار نفر رأی اولی هستند.

در این دور از انتخابات ۶۳ هزار و ۴۲۹ شعبه اخذ رأی آماده حضور میلیونی هموطنانمان برای اخذ رأی هستند که در هر یک از شعب حداقل ۲ صندوق  اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

بر این اساس یک میلیون و ۱۵۰ هزار عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستند.

تعداد ۲۰۰ میلیون تعرفه اخذ رأی برای این دو انتخابات چاپ و به تمامی استان‌ها ارسال شده است و تعداد بیش از ۱۳۰ هزار صندوق اخذ رأی هم تدارک دیده شده و در اختیار تمامی استان‌ها قرار گرفته است.

طبق ماده ۲۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری اخذ رأی در داخل و خارج از کشور و در یک روز به مدت ۱۰ ساعت انجام می‌گیرد و در صورت ضرورت قابل تمدید است.

بر اساس اعلام وزیر کشور اخذ رأی ساعت ۸ صبح فردا ۲۹ اردیبهشت ماه در تمامی شعب اخذ رأی آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت که البته این زمان با دستور وزیر کشور قابل تمدید است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.