امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58976
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 18 خرداد 1396 - 21:08 | | ارسال توسط :

ایران نقش مثبتی در مبارزه با تروریسم داشته است/محکومیت اقدامات تروریستی چهارشنبه در تهران

به گزارش بابل نوین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در افتتاح نمایشگاه بین المللی اکسپو ٢٠١٧ و اجلاس سازمان همکاری های شانگهای به قزاقستان سفر کرده با عبدالرحمانف وزیر امور خارجه قزاقستان ملاقات کرد. در ابتدای این دیدار وزیر امور خارجه قزاقستان با محکومیت اقدامات تروریستی دیروز در تهران با دولت […]

به گزارش بابل نوین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در افتتاح نمایشگاه بین المللی اکسپو ٢٠١٧ و اجلاس سازمان همکاری های شانگهای به قزاقستان سفر کرده با عبدالرحمانف وزیر امور خارجه قزاقستان ملاقات کرد.

در ابتدای این دیدار وزیر امور خارجه قزاقستان با محکومیت اقدامات تروریستی دیروز در تهران با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد و به پیام نورسلطان نظربایف در این ارتباط اشاره و گفت: همه باید در مبارزه با تروریسم متحد شویم. ما معتقدیم ایران نقشی مثبت در مبارزه با تروریسم داشته است.

وزیر امور خارجه قزاقستان اعلام کرد که اجلاس سران سازمان کنفرانس اسلامی در سپتامبر تحت عنوان” علم و فن آوری ” در آستانه برگزار می شود و ابراز امیدواری کرد که حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در آن نشست شرکت کند.

در ادامه این ملاقات طرفین از روند رو به توسعه مناسبات دو کشور ابراز خرسندی کرده و بر رفت و آمدها در سطوح بالا تاکید کردند.

وزیر امور خارجه قزاقستان عنوان کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگهای آثار مثبتی در تمام عرصه ها برای این سازمان به همراه خواهد داشت.

در ادامه این دیدار در خصوص افزایش همکاری های بانکی، تدوین رژیم حقوقی دریای خزر و همکاری در سازمان های بین المللی گفتگو و تبادل نظر شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.