امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83490
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار مازندران, با شهدا, سخن سردبیر, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 14 شهریور 1397 - 23:52 | | ارسال توسط :

بابل میزبان مراسم شب وداع با ۱۵ شهید گمنام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از برگزاری مراسم شب وداع استانی با حضور ۱۵ شهید گمنام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بابل در دوران دفاع مقدس و بعد از آن با غیرت خود پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و تقدیم بیش از ۱۷۴۴ شهید و سردار برای انقلاب برگ زرینی در تاریخ این خطه شهیدپرور به ثبت رسانده است.

وی افزود: یکی از وظایفی که ما مسئولان در کنار خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بر عهده داریم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن رشادت‌ها، حماسه‌ها و منش حسینی زندگی کردن شهدا است پس باید گام‌های بلندی در این مسیر برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: میزبانی از شهدا خود یکی از مسیرهایی است که انسان را در حال و هوای دفاع مقدس قرار می‌دهد و برکات میزبانی از سربازان سیدالشهدا در هر شهری مردمان کوی و برزن را متبرک خواهد کرد و در مقابل جنگ‌های مختلف دشمنان اسلام علی‌الخصوص جنگ نرم پیروز گرداند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به آنکه مازندران در ایام محرم امسال شاهد حضور ۱۵ شهید گمنام در میان مردم خود خواهد بود از این رو شهرستان بابل طبق هماهنگی به‌عمل آمده با سردار ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان میزبان مراسم وداع متمرکز استانی با این شهدا خواهد بود.

سرهنگ رمضانی گفت: این مراسم شامگاه ۲۶ شهریورماه مصادف با هفتم محرم در حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با حضور عموم مردم ولایتمدار پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار می‌شود.

این فرمانده ارشد نظامی بابل در پایان تاکید کرد: حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا جزو اولویت‌های بسیجیان و امت حزب‌اللهی بابل است و ان‌شالله با حضور همه جانبه و پرشور مردم این شهرستان برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان در میزبانی از شهدای گمنام رقم خواهد خورد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.