امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51092
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اقتصادی, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 20 اسفند 1395 - 14:57 | | ارسال توسط :

بازارچه خیریه غذا و صنایع دستی در بابل برگزار شد+تصاویر

همزمان با نزدیکی سال جدید و در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند بازارچه‌ خیریه غذا، صنایع‌دستی و فروش تولیدات دستی مددجویان مؤسسه مهرآرا شمال در بابل برپا شد.

به گزارش بابل نوین، بازارچه خیریه غذا و صنایع دستی مددجویان موسسه مهرآرا شمال در ساختمان شورای اسلامی شهر بابل برگزار شد.
این بازارچه به مناسبت فرارسیدن سال نو و در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند از ۱۷ اسفند شروع به کار کرد و با استقبال مردم نیک اندیش بابل روبرو شد.
محمد دانایی مدیر موسسه خیریه مهرآرا شمال هدف از برگزاری این بازارچه را معرفی تولیدات زنان سرپرست خانوار برشمرد و اظهار کرد: موسسه خیریه مهرآرا شمال از سال ۱۳۹۲ با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست زیر ۱۵ سال و زنان سرپرست خانوار تاسیس شد.
وی افزود: با برپایی نمایشگاه‌های متعدد در فروش محصولات دست‌ساز زنان سرپرست خانوار سعی می‌کنیم شرایطی را فراهم آوریم تا محصولات این زنان که در واقع هنرمندند و متاسفانه زمینه دادن خدمات و ارائه تولیدات خود را ندارند به جامعه معرفی و کنیم.
گفتنی است این نمایشگاه که شامل ۱۲ میز صنایع‌دستی، گل و گیاه، داروی‌گیاهی و غذا است امروز به کار خود خاتمه خواهد داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.