امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21618
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 14 اسفند 1394 - 23:58 | | ارسال توسط :

بازخوانی۱۱ صندوق اخذ رای توسط اعضای ستاد انتخابات شهرستان بابل/تصاویر

در پی اعتراض برخی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل بازشماری آرا مجددا در 11 صندوق بصورت نمونه آماری انجام شد.

photo_2016-03-04_23-27-06

به گزارش بابل نوین، در پی اعتراض برخی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بابل فرمانداری ویژه این شهرستان با هماهنگی و حضور اعضای هیات اجرائی، نظارت و بازرسی انتخابات در این حوزه انتخابیه به بررسی ۱۱ صندوق اخذ رای پرداختند.

در همین زمینه طی تماس تلفنی خبرنگار بابل نوین با مهدی بادی‌کناری مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل و مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی این شهرستان با تایید خبر فوق افزود: این اتفاق در جهت تنویر افکار عمومی و تایید بر صحت و سلامت انتخابات در این حوزه انتخابیه با حضور نمایندگان یکی از کاندیداهای معترض برگزار شد.

photo_2016-03-04_23-26-51

بادی‌کناری ادامه داد با توجه به اینکه این صندوق ها بصورت رندومی انتخاب شده است و از یک منطقه خاص نبوده به همین دلیل خود می‌تواند گواه بر درستی کار هیات نظارت و اجرایی در باز شماری آرا باشد.

وی افزود: نتایج بازشماری و بررسی‌های به‌عمل آمده از آرا موجود درچند مورد از صندوق‌ها بسیار ناچیز و مابقی درست بوده واین یکی دو رای اختلاف بسیار ناچیز بوده و حتی قابل توجه نیست و می‌توان آن را ناشی از خستگی یک روز سنگین بیش از۱۶ ساعت کاری فشرده دانست که در نتیجه نهایی تاثیری ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد:برخی از کاندیداهادر این حوزه انتخابیه شکایت خود را به ستاد انتخابات ارائه دادند ولی چون به لحاظ قانونی فاقد مدرک و مستندات بود قابل بررسی نبود.

بادی کناری در پایان با تشکر از حضور گرم و حماسی مردم شریف و شهید پرور حوزه انتخابیه شهرستان بابل گفت: باید به انتخاب مردم احترام گذاشت، مجموعه ستاد انتخابات در شهرستان بابل به  امنای مردم در پای صندوق‌های رای مانند همه سال‌های گذشته که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده‌اند و تجربه سالیان سال حضور به‌عنوان ناظر، مسئول، بازرس و منشی در شعبات رای را دارند اعتماد کامل دارد و از همه زحمت کشان برگزاری این انتخابات تشکر و قدر دانی می نماید.

photo_2016-03-04_23-26-56

photo_2016-03-04_23-26-46

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.