امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55238
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1396 - 12:21 | | ارسال توسط :

بازدید سفیر ایران از نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو

به گزارش بابل نوین، محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو از نزدیک با ناشران ایرانی و بوسنیایی حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. علی اصغر عامری رایزن فرهنگی سفارت ایران در سارایوو نیز با تشریح اقدامات انجام شده برای […]

به گزارش بابل نوین، محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو از نزدیک با ناشران ایرانی و بوسنیایی حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی اصغر عامری رایزن فرهنگی سفارت ایران در سارایوو نیز با تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری این نمایشگاه گفت: با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، امسال حضور نهادهای فرهنگی ایرانی چشمگیرتر و کتاب‌های متعددی به زبان بوسنیایی با موضوعات قرآنی و معارف اسلامی، ایران شناسی و اماکن تاریخی، گردشگری، متون ادب فارسی و ادبیات کودکان، صنایع دستی و بوروشورهای فرهنگی به علاقه‌مندان عرضه شده است.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان بوسنیایی از غرفه رایزنی فرهنگی کشورمان گفت: توزیع کتاب و جزوات منتشر شده در خصوص معرفی چهره فرهنگی ایران و نمایش تصویری آثار فرهنگی و ابنیه‌های تاریخی کشورمان با استقبال قابل توجه مخاطبان بوسنیایی روبرو بوده است.

سفیر کشورمان همچنین با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی گفت: استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاهی با توجه به تاریخچه درخشان ایران در حوزه فرهنگ و ادب و دانش می‌تواند زمینه ساز توسعه روابط فرهنگی و گسترش همکاری‌های دوجانبه شود.

در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو قریب به ۲۰۰ ناشر از کشورهای ایران، انگلیس، آلمان، فرانسه، آمریکا، کرواسی، صربستان و مونته‌نگرو، عربستان، اسلوونی، بوسنی و ترکیه از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ آوریل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوسنی و هرزگوین آخرین دستاوردهای علمی، ادبی، فرهنگی، تاریخی و آموزشی خود را در معرض دید علاقه‌‌مندان قرار می‌دهند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.