امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 45187
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 02 بهمن 1395 - 12:09 | | ارسال توسط :

بازدید و عرض تسلیت جمعی از پاسداران سپاه بابل به پرسنل آتش نشانی این شهر

دو روز پس از حادثه آتش گرفتن مجتمع پلاسکو تهران و شهادت جمعی از پرسنل آتش‌نشانی، فرمانده سپاه بابل به همراه جمعی از پاسداران با حضور در محل سازمان آتش‌نشانی این شهر ضمن ادای احترام به آتش نشانان کشته شده در این حادثه عرض تسلیتی به سایر همکاران بابلی این عزیزان داشتند.

به گزارش بابل نوین، صبح امروز دوم بهمن ماه سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل به همراه جمعی از پاسداران این ناحیه با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی  مرکزی بابل با محمد قاسم دابوئیان رئیس و سایر کارکنان این مجموعه دیدار و ضمن عرض تسلیت به خاطر حادثه اخیر برای آتش‌نشانان تهران در مجتمع پلاسکو از زحمات این عزیزان تقدیر کرد.

در این دیدار محمدپور فرمانده سپاه بابل رشادت جوانان غیرتمند آتش‌نشانی را کم‌نظیر دانست و آن را تداوم راه خدمت صادقانه به مردم ایران اسلامی نامید.

در پایان این دیدار محمدقاسم دابوئیان رئیس سازمان آتش‌نشانی بابل با تشکر از حضور فرمانده و پاسداران سپاه ناحیه بابل در این مرکز، شور و اشتقیاق خدمت صادقانه پرسنل آتش‌نشانی این شهر را مایه مباهات دانست و فداکاری آتش‌نشانان را الگوی مناسبی برای خدمت به مردم بر شمرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.