امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53111
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 10 فروردین 1396 - 12:23 | | ارسال توسط :

بازرسی از ۴۸۳ مرکز عرضه دخانیات/ پلمپ ۱۱۹ مرکز متخلف

به گزارش بابل نوین، پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در رابطه با فعالیت اکیپ بهداشت محیط در روز ۹ فروردین ماه، با اشاره به اینکه کل بازرسی بهداشت محیط انجام شده۳۴ هزار و ۸۴۱ مورد بود، اظهار داشت: ۲۲هزار و ۹۴۹ بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه موادغذایی حساس با اولویت کنترل […]

به گزارش بابل نوین، پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در رابطه با فعالیت اکیپ بهداشت محیط در روز ۹ فروردین ماه، با اشاره به اینکه کل بازرسی بهداشت محیط انجام شده۳۴ هزار و ۸۴۱ مورد بود، اظهار داشت: ۲۲هزار و ۹۴۹ بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه موادغذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی در روز گذشته انجام شد.

وی افزود: بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها و هتل ها و مراکز اقامتی ۸ هزار و ۹۱۹ مورد بود.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی ۷۱۰ مورد بود، گفت: همچنین یک هزار و ۸۷۰ بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی انجام شد.

کولیوند با اشاره به اینکه ۴۸۳ بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان انجام شده است، بیان داشت: ۲۳هزار و ۸۹۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شد. ۱۳ هزار و ۱۶۱ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

وی افزود: در حین بازرسی ها ۳۹۸ مرکز و اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و ۱۱۹ مرکز هم تعطیل شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: روز گذشته کارشناسان بهداشت محیط ۲ هزار و ۵۳۲ مورد نمونه برداری میکروبی از آب و یک هزار و ۱۴۵ مورد نمونه برداری از موادغذایی انجام دادند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.