امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67422
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 18 مهر 1396 - 23:39 | | ارسال توسط :

بازنشستگان مطالبات‌شان را از طریق تامین‌اجتماعی پیگیری کنند

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: مطالبه بازنشستگان مربوط به صندوق کارکنان است و در حیطه مسئولیت این اداره مخابرات نیست.

به گزارش بابل نوین، مهندس سیدمحمدجواد موسوی با اشاره به این‌که هیچ یک از این تجمع‌کنندگان از شرکت مخابرات مازندران طلب ندارند، اظهار کرد: مطالبه بازنشستگان مربوط به صندوق کارکنان است و در حیطه مسئولیت این اداره مخابرات نیست.

وی افزود: پول بازنشستگان از سوی مخابرات به صندوق تزریق گردید و جالب اینکه صندوق به ما بدهکار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران ادامه داد: صندوق به دلیل کثرت بازنشستگان با کمبود بودجه مواجه شده و تعویق پرداخت دلیل بر عدم پرداخت نیست.

این مسئول در پاسخ به اینکه معترضین معتقدند وام‌های پرداختی تحمیلی است نه اختیاری، تصریح کرد: صندوق بازنشستگان به هر بازنشسته‌ای وام می‌دهد، وام یک نوع قرض دادن است نه اینکه به هر کسی که طلب داشته باشد به اجبار پرداخت نماید لذا تحمیلی بودن آن قابل توجیه نیست.

موسوی افزود: چون حقوق افراد بازنشسته از سوی تامین‌اجتماعی پرداخت می‌شود لذا علت عدم پرداخت آن هم باید از سوی تامین‌اجتماعی پیگیری گردد نه شرکت مخابرات، چرا که افراد بازنشسته از اداره منفک شده و دیگر با اداره مرتبط نیستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در پایان گفت: در سال گذشته و جاری مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان در قالب پاداش و سنوات بر حسب اولویت زمان بازنشستگی از سوی شرکت مخابرات به بازنشستگان این شرکت پرداخت شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.