امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72161
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 23:30 | | ارسال توسط :

با تفکر بسیجی توانستیم جز ۱۰ کشور برتر جهان در صنعت نانو شویم

عضو مجمعع تشخیص مصلحت نظام گفت: با تفکر بسیجی است که توانستیم در مسائل هسته‌ای، پزشکی و نانو جز 10 کشور برتر جهان باشیم، بسیج دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای ما به دنبال داشت و عمل بسیجی باعث شد پیشرفت کنیم.

به گزارش بابل نوین، همایش گفتمان انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در بابل برگزار شد.

مهدی چمران عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این همایش اظهار کرد: این روزها در گوش و کنار سخنانی می‌شنویم مبنی بر اینکه برخی از کشورها زمزمه مذاکره بر سر قدرت دفاعی ایران را مطرح کردند و به دنبال دستیابی به برجام موشکی هستند.

وی افزود: کشورهای اروپایی خواهان این هستند تا برجامی دیگر این بار در خصوص توان دفاعی ایران و موشک‌ها را به ما تحمیل کنند اما ما بر سر امنیت کشور با کسی مذاکره نخواهیم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از آنجا که توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست همه مسئولان ارشد نظام و رییس‌جمهور  این خواسته اروپاییان را مردود و بی‌معنی می‌دانند، به هیچ وجه حاضر نیستند به خواسته آنان تن داده و بر سر توان دفاعی ایران با کشورهای دیگر مذاکره کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا بدعهدی خود در برجام را ثابت و بارها آن را نقض کرد، اینان بر سر قولشان نمانند و با رفتارشان به همه دنیا نشان دادند که قابل اعتماد نیستند، امروز همه می‌دانند آمریکا بعد از هر تعهدی زیر قولش می‌زند و در مذاکره بدعهد است.

چمران در پایان بسیج را عامل پیشرفت کشور دانست و گفت: بسیج در پیشرفت کشور همواره نقش به سزایی داشت، با تفکر بسیجی است که توانستیم در مسائل هسته‌ای، پزشکی و نانو جز ۱۰ کشور برتر جهان باشیم، عمل بسیجی باعث شد در کشور جهش و پیشرفت کنیم، بسیج دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای ما به دنبال داشت.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.