امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61292
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 تیر 1396 - 21:15 | | ارسال توسط :

با دادن تسهیلات مشکل تولید حل نمی‌شود/ فقط تزریق اکسیژن برای مدتی محدود است

رییس هیات مدیره انجمن کارفرمایان و کارآفرینان بابل گفت: ما هم معتقد هستیم با دادن تسهیلات مشکل تولید حل نمی‌شود و فقط تزریق اکسیژن برای مدتی محدود است، باید به دنبال راهکار درست و بررسی مفیدی برای تصریح مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

به گزارش بابل نوین، محمدصادق رمضان‌پور رییس هیات مدیره انجمن کارفرمایان و کارآفرینان صنعت شهرستان بابل در جلسه عمومی اعضای این انجمن با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه در ماه گذشته اظهار کرد: در دیدار با دکتر رحمانی قائم‌مقام وزیر صنعت معدن و تجارت درخواست‌های اعضا را به ایشان دادیم و از وی خواستیم در بحث تولید و احیا به مجموعه کمک کند.

وی افزود: در جلسه با نامبرده مشکل استعلامات مجموعه‌ها که بانک‌ها انجام می‌دهند و پرداخت نشدن برخی از وام‌ها به عنوان مطالبه مطرح شد که مسئله نبود برخی از دستورالعمل‌ها در این زمینه از سوی ایشان و ما نقطه مشترکی بود که به آن دست یافتیم.

رییس هیات مدیره انجمن کارفرمایان و کارآفرینان صنعت شهرستان بابل ادامه داد: آقای رحمانی قائم‌مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در این جلسه عنوان کرد حدود ۲۰هزار میلیارد ریال اعتبار در بسته رونق تولید در نظر گرفته شده است و تاکید کرد واحدهایی که پرونده آن‌ها نیمه‌کاره است هرچه سریعتر آن را کامل کنند تا بتوانند از این شرایط استفاده کنند.

این مقام مسئول در حوزه صنعت در بابل تصریح کرد: ما هم معتقد هستیم با دادن تسهیلات مشکل تولید حل نمی‌شود و فقط تزریق اکسیژن برای مدتی محدود است، باید به دنبال راهکار درست و بررسی مفیدی برای  تصریح مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

رمضان‌پور با اشاره به مشکلات اقتصادی در منطقه گفت: در این جلسه به صورت اختصاصی مشکلات مازندران علی‌الخصوص شهرستان بابل مطرح شد و مشکل بزرگ شهرک صنعتی درازکلا، رجه و حتی مبحث تسویه‌خانه مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه نامه بخشدار و فرماندار به همراه نامه نماینده بابل در مجلس به آقای رحمانی داده شد تا مسئله سه میلیارد برای درازکلا و رجه برای تسویه‌خانه، تقویت و نوسازی آن تامین شود.

رییس هیات مدیره انجمن کارفرمایان و کارآفرینان صنعت بابل تاکید کرد: در جلسه‌ای که بین تولیدکنندگان و صنعتگران با دکتر کمالی وزیر کار دولت سازندگی و دولت اصلاحات داشتیم ایشان اقرار کردند که ما هیچ کاری برای تولیدکنندگان و صنعتگران نکردیم.

وی افزود: دولت قرار بود کوچکتر شود ولی نشد و این مشکل بزرگ ماست، ما امروز شاهد هستیم تحصیل‌کردگان در سطوح عالیه هم بیکار هستند.

رمضان‌پور در پایان گفت: اعتقاد قلبی دارم که همه اعضا جزو یک خانواده هستیم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید از دل و جان مایه بگذاریم تا مشکل اقتصادی و تولید منطقه برطرف شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.