امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71782
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 16:39 | | ارسال توسط :

با شناخت دشمن توانایی مقابله با فتنه‌ها را در خود تقویت کنیم

امام‌جمعه لاله‌آباد گفت: فتنه دشمن تمامی ندارد ، باید دشمن را بشناسیم و با شناخت دشمن توانایی مقابله با فتنه‌های آنان را در خود تقویت کنیم.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محسن شیخی‌عزیزی در خطبه‌های امروز نمازجمعه لاله‌آباد اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ی است که امام راحل ما با نیت پاک در امتداد انقلاب آن را ایجاد کرد و حالا ریشه‌اش در اعماق زمین، شاخه‌هایش در آسمان و میوه  آن به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: درخت بسیج ریشه‌اش در ایران است اما چنان تنه گرفت که شاخه‌هایش در الجزایر، لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و در همه عالم است.

این مسئول ادامه داد: میوه بسیج پیروزی در لبنان، غزه و در نبرد مدافعان حرم است، انشاالله همچنان ادامه خواهد داشت و ما شاهد شیرینی این میوه در یمن و بحرین در همه نقاط عالم اسلام خواهیم بود.

امام‌جمعه لاله‌آباد تصریح کرد: بسیجیان باید قدر خودشان را بدانند، بزرگ قافله امام راحل در اوج تدین، زهد، عرفان و اخلاق فرمودند من به خلوص بسیجیانم غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا مرا با بسیجیان محشور کند، همین سخن برای بسیجیان کافی است.

حجت‌الاسلام شیخی با تاکید بر لزوم فعالیت بسیجیان گفت: بسیج باید  سیاست را به درستی بشناسد و از جریانات داخل و خارج از کشور مطلع باشد اما سیاست‌زده نشود و به سمت افراد و جناح‌های سیاسی حرکت نکند.

وی افزود: بسیج باید با تمام نیرو در میدان جهاد شرکت کند و آنچه باید برایش مهم باشد انجام وظیفه و تکلیف است، کسی که به دنبال انجام وظیفه باشد دیگر بود و نبود تحریم بی‌تاثیر است، بسیاری خود را دین‌دار می‌دانند اما در وقت عمل عقب می‌ماند.

خطیب جمعه لاله‌آباد  اظهار کرد: روز سه شنبه آغاز خلافت امام زمان(عج) است که این روز را به همه دلدادگان تبریک می‌گوییم، در عصر غیبت فتنه‌ها زیادمی‌شود و ما روایت‌های فراوان داریم که فرد شب مسلمان است و صبح کافر می‌شود، یکی از دستوراتی که دادند این است که خانه و خانواده خود را حفظ کنیم، بنابراین آنچه که از منتظران امام زمان انتظار می‌رود حفظ خانه و خانواده است.

شیخی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه  ادامه داد: مردم در این حادثه کمک‌های بسیاری کردند و حضوری حماسی داشتند و الان اسکان مردم این مناطق مهم است و باید کانکس‌هایی برایشان فراهم شود، خیرین  مازندرانی و حوزه‌های بسیجی بسیاری  در خدمت‌رسانی سهیم بودند و این حمایت‌اباید بیشتر باشد تا همگی از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

امام‌جمعه لاله‌آباد در پایان گفت: با رزمندگی مدافعان‌حرم بر جبهه کفر در عراق و سوریه پیروز شدیم اما باید هوشیار باشیم که فتنه دشمن تمامی ندارد، باید دشمن را بشناسیم، با شناخت دشمن توانایی مقابله با فتنه‌های آنان را در خود تقویت کنیم.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.