امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71725
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 2:12 | | ارسال توسط :

با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجازه ندهیم دشمنان برای آنان برنامه‌ریزی کنند

مسئول کانون فرهنگی شهیدمطهری گفت: کانون‌ها باید جوانان را جذب و برای تربیت آنان بستر لازم را فراهم کنند، با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجازه ندهیم دشمنان برای آنان برنامه‌ریزی کنند، اگر ما برای آنها این اوقات فراغت را پر نکنیم دیگران خواهند کرد.

 

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محمدرضا کامیاب مسئول کانون فرهنگی‌و هنری شهیدمطهری مسجد رودگرمحله بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در کانون فرهنگی شهید مطهری تصمیم داریم مامنی برای جوانان سطح شهر فراهم آوریم تا با حمایت ما به تولید آثار علمی و فرهنگی پیرامون موضوعات ارزشی بپردازند.

وی افزود: در حال حاضر مجموعه‌های دیگری در شهرستان هستند که در همین راستا فعالیت می‌کنند اما کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری زیر نظر کانون های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد خواهد بود و تاکید ما در این مرکز جذب نیرو از رده‌های سنی جوانان و نوجوانان است تا بدین ترتیب در حوزه علمی و فرهنگی کادرسازی صورت بگیرد.

مسئول کانون شهیدمطهری ادامه داد: دین برای همه چیز حرف دارد به خصوص علم و فرهنگ و ما می‌خواهیم در کانون فرهنگی و هنری شهیدمطهری منابع اصیل دین از جمله قرآن کریم را برای تولید آثار علمی و فرهنگی در زمینه‌های مختلف معارف اسلامی، تاریخ تحلیلی، آموزش نرم‌افزار کاربردی(فتوشاپ، اکسل، ورد، تریدی دیمکس)، طب سنتی، مهارت‌های سبک زندگی  مورد استفاده قرار دهیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا کامیاب با تاکید بر اهمیت کانون‌های فرهنگی تصریح کرد: کانون‌ها به شرطی که دارای برنامه‌هاو جاذبه‌های مهم باشند موثر خواهند بود یعنی به‌گونه‌ای باشد که جوانان احساس کنند در این کانون‌های علمی‌و فرهنگی آن چیزی که می‌خواهند را پیدا خواهند کرد.

این فعال فرهنگی گفت: کانون‌ها باید جوانان را جذب و برای تربیت آنان بستر لازم را فراهم کنند، با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجازه ندهیم دشمنان برای آنان برنامه‌ریزی کنند، اگر ما برای آنها این اوقات فراغت را پر نکنیم دیگران خواهند کرد.

وی افزود: دوری جوانان از فعالیت‌های علمی‌‌‌ فرهنگی در مراکز اسلامی از خواسته‌های دشمنان است که در این راستا برنامه ریزی‌های کلان کرده و همواره با توطئه‌های فرهنگی که به راه انداختند می‌کوشند تا در این مسیر گام بردارند.

کامیاب در پایان گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید ویژه‌ای بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی دارندو در همین راستا امیدواریم کانون فرهنگی‌و هنری شهیدمطهری با پیگیری‌و انجام دقیق رسالت خود بتواند جوانان را به درجه تراز اسلامی برساندو با راه‌اندازی این کانون‌ها نقش تاثیرگذاری در زمینه ترویج فعالیت‌های علمی‌و فرهنگی داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.