امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82751
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 14 تیر 1397 - 16:26 | | ارسال توسط :

توسعه متوازن مازندران با کار جهادی /راهبرد ما امید به مردم و مایوس‌سازی آمریکاست

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سرمایه سپاه مردم و بسیجیان هستند، با کمک مردم و مسولان در کل استان مشغول کار جهادی و به‌دنبال توسعه متوازن در سراسر مازندران هستیم.

به گزارش بابل نوین،  سردار محمدحسین بابایی در آیین افتتاحیه ساختمان اداری ناحیه مقاومت بسیج بابل و حسینیه شهدای این مجموعه با اشاره به مشکلات در جامعه کنونی ایران اظهار کرد: در شرایط حاضر باید باتوجه به جمله گران‌بهای رهبری که فرمودند “امروز از تنگناهای مادی نهراسید اول ماموریت آخر ماموریت” باید با توکل برخدا، صبوری و درک شرایط موجود مقاومت و ایستادگی کنیم.

وی افزود: از روزی که ماموریت فرماندهی سپاه کربلای مازندران برعهده بنده گذاشته شد تا به امروز بیش از ۲۰۰هزار متر مربع بنا برای ماموریت‌های سپاه و بسیج در این استان ساخته شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: مهمتر از ماموریت ساخت‌و ساز ماموریت‌های دیگر بسیجیان برحسب منویات رهبری‌و شرایط  لحظه‌ای جامعه است‌و امروز در راستای امیدوارکردن مردم، محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت قدم‌های مهمی برداشته‌ایم و همچنان هم در حال انجام آن هستیم.

این مسئول تصریح کرد: البته ماموریت‌های دیگری مثل کمک به زلزله‌زدگان هم در دستور کار کنونی ما قرار دارد که در کنار نزدیک به ۱۹ واحدی که تا کنون مردم بابل در این مناطق ساخته اند ۵۰ واحد هم سپاه کربلا با استعداد ۱۵۰۰ نفر در حال انجام است و با همت بچه‌های مازندران از این جهت رتبه اول را دارا هستیم.

سردار بابایی ضمن تاکید بر کار گروه‌های جهادی و ساماندهی ۷۳۰ گروه در مازندران گفت: کار جهادی را با پیمانکاری یکی نکنیم و در کار جهادی وقت، هزینه اهدایی و انرژی مردم سبب انجام کار می‌شود، از این جهت در سال‌های ۹۵ و ۹۶ با اجرای تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام(ره) ۵۰۰ واحد مسکونی افراد تحت پوشش را ساخته وتحویل دادیم و در سال جدید با همکاری همین عزیزان ۷۹۰ واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم تا لبخندی بر روی لبان محرومان بنشانیم چون این مسئله مهم هدیه رهبری و سربازانش در بسیج به محرومان است.

وی تاکید کرد: سرمایه سپاه مردم و بسیجیان هستند، کارهای مردم باید توسط خود مردم انجام شود، خداوند را شاکرم که با کمک همه مردم و مسولان در کل استان مشغول کار جهادی و به‌دنبال توسعه متوازن در سراسر مازندران هستیم، در همین راستابا پروژه‌های متعدد درمانی پیگیر جدی مسائل سلامت خواهیم بود.

فرمانده ارشد سپاه در مازندران خاطرنشان کرد: راهی که در پیش داریم امیدبخشی به مردم است، رهبری فرمود “این ملت بیدار و با انگیزه است و خسته نیست” پس در شرایطی هستیم که محصول کار هفت ساله آمریکا از موضع جنگ اقتصادی است، مسولان درجه اول و مردم در  درجه دوم باید متوجه شوند و این عدم توجه به بیانات رهبری است که مشکلات کنونی را به وجودآورد.

بابایی ناامید کردن مردم را به‌عنوان حربه اصلی دشمن برشمرد و ادامه داد: اگر مردم ناامید شوند انقلاب ناچار صدمه خواهد شد، همین امید بود که ۴۰ سال آمریکا را با قدرت به عقب رانده‌ایم و امروز هم همین مقاومت و امید است که راه نجات انقلاب را در خود متضمن شده است.

وی افزود: سه نگاه برای مواجه با دشمن وجود دارد، اول نگاهی برخی از آقایان مسئول که حتی در شرایط گرانی می‌گویند همه چیز موجود است و کسری نداریم، دوم نگاه که کلاه گذاشتن سر مردم با الفاظ زیبا و توپ را در زمین دیگری انداختن و نگاه سوم اینکه با قبول مشکلات امکان اصلاح وجود دارد و این نگاه سوم است که باید مد نظر قرار گیرد.

این مسئول یادآور شد: عده‌ای هم که سرباز دشمن هستند می‌گویند مشکلات قابل حل نیست که این اشتباه است، باید خدمت کرد و اگر در طول سال‌های مختلف اگر حرف رهبری را گوش می‌دادیم  امروز اینجا نبودیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: راهبرد ما امید به مردم و مایوس‌سازی آمریکاست و رهبری عزیز فرمودند” مبارزه با آمریکاخدمت به مردم است”، ما محکم ایستادیم و برای مایوس کردن آمریکا و عوامل داخلی آن‌ها تلاش می‌کنیم، اگر جامعه احساس ناامیدی بر آن سایه افکند در مقابل حملات تسلیم خواهد شد پس باید محکم ایستاد.

سردار بابایی افزود: با انشای اخبار خوب و اقدامات انجام شده مقابل فتنه باید ایستاد، این انقلاب چهل ساله شاهکار بوده و به اسم هیچ دولت و گروه سیاسی نیست بلکه به‌همت مردم با حمایت از ولایت شکل گرفت.

وی ادامه داد: بانوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اصناف مختلف باید شروع کنیم به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و دستاوردهای انقلاب را در شهر و روستا در معرض دید مردم بگذاریم.

این فرمانده ارشد نظامی خواستار برخورد مسئولان با مشکلات آفرینان در جامعه اسلامی شد و تصریح کرد: مسولان بدون تعارف باید برخورد کنند‌و از قوه قضائیه انتظارداریم به‌موقع با این افراد که در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مشکلاتی ایجاد می‌کنند برخورد شود.

بابایی در پایان گفت: امروز روز اعلام امادگی با مردم است و باید دست به دست مسولان داد تا جلوی فتنه را بگیریم و با آرامش مشکلات گفته شود، مقابل اختشاشگران در کنار مردم می‌ایستیم و نمی‌گذاریم پروژه نا امن‌سازی دشمن محقق شود.

خبرنگار: مهدی بادیکناری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.