امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20710
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 09 بهمن 1394 - 23:33 | | ارسال توسط :

بجای این‌که مردم از اشرار بترسند، اشرار باید از مردم و مسئولین بترسند

امام جمعه بابل گفت:برخورد جدی‌تر با این ارازل و اوباش را خواستارم، به‌جای این که این‌ها در دل مردم خوف ایجاد کننداین خوف در دل خود اینها ایجاد بشود و برخورد مقتدرانه نظام اسلامی را می‌طلبد.

روحانی بابل

به گزارش بابل نوین،حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه شهر بابل در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه با اشاره به این‌که در آستانه دهه مبارک فجر هستیم گفت: مبادا انتخابات فکر و ذهن ما را به‌خود مشغول کند آنچنان که از دهه فجر، دهه عزت بدست آمده و دهه شور مسلمانان ایران را خدای ناکرده به فراموشی بسپاریم.

وی افزود: جلوه‌های توجهی که باید نسبت به انقلاب اسلامی نشان بدهیم و جشن‌هایی که باید برگزار شود باید باشکوه باشد. باید این انقلاب را برای نسل جوان بازخوانی کنیم و شایسته است رسانه‌های ما و افرادی که در این زمینه نقش موثر داشتند برای نسل جدید یادوآری کنیم.

امام جمعه بابل ادامه داد: نمی‌توانیم نقش موثر انقلاب اسلامی ایران را در جهان نادیده بگیریم، بسیاری از کشورهایی که با ما دشمن هستند وقتی نماینده‌ای از جمهوری اسلامی در کنفرانسی شرکت نکند مثلا مسئله سوریه، تاکید می کنند از نظام جمهوری اسلامی نماینده‌ای در آن اجلاس شرکت کند چون نقش موثری در صحنه ایجاد می‌کند و حرف اصلی را ایران اسلامی و جریان مقاومت در منطقه می‌زند.

حسن روحانی افزود: خدا به برکت انقلاب این ملت را منسجم کرد، ملتی که حرکاتش اثر گزارترین امور را می‌تواند در جهان معاصر به وجود بیاآورد، همین صحنه‌ای که چند هفته قبل پاسداران عزیز ما آفریدند، خدا می‌اند چه افتخار بزرگی این صحنه آفرید.

وی در ادامه با اشاره به یکی از صحنه‌ها‌یی که روزهای اخیر در سطح جامعه دست‌به‌دست می‌شود گفت: باید در قالب یکی از نگرانی‌های اجتماعی باید این نکته را یادآوری کنم که نباید بگذاریم این ارازل و اوباش در درون جامعه ما به رزالت و شرارتشون ادامه بدن، قوت پیدا کنند عکس بگیرند لخت بشوند، فیلم بگیرند و در شبکه های اجتماعی بکشانند و در یک نگاه گسترده افراد و اشخاص را درگیرکنندم.

امام جمعه بابل تصریح کرد: مسئله اخیر از تاسف بار‌ترین صحنه‌هایی است که ما در جامعه با آن مواجه هستیم و ثمره این کار در جامعه ایجاد خوف کردند واین افراد در زمره محاربه هستند،با تقدیر و تشکر از مسئولین نیروی انتظامی، قوه قضائیه و دادستانی شایسته است برخورد جدی‌تر کنند به‌جای این که این‌ها در دل مردم خوف ایجاد کننداین خوف در دل خود اینها ایجاد بشود و برخورد مقتدرانه نظام اسلامی را می‌طلبد.

حجت الاسلام روحانی افزود. در این رابطه باید این نکته را اشاره کنم و قصد جسارت ندارم، بارها به این مسئولان ورزشی عرض کردم بعضی از باشگاه‌های ورزشی ما والله نمی‌خواهم همه ورزشکاران را زیر سوال ببرم، خیلی از این‌ها را می‌شناسم برادران شریف و عزیزی هستند در این رشته ورزشی سعی می‌کنند ممتاز بشوند از فوائدش استفاده کنند اما بعضی از این اشرار متاسفانه مسئولان بعضی از این باشگاه‌ها خودشان در راس این شرارتها هستند و رئیس این اشرارند. به‌نظرشما افرادی را که تربیت می‌کنند چه کسی هستند.. باز هم عرض می‌کنم نمی‌خواهم همه ورزشکاران این رشته ورزشی را زیر سوال ببرم، بسیاری از این برادران سالم‌اند، بلکه شایسته است مراقبت بیشتری از سوی مسئولان دخیل در این امر را یادآوری کنم مراقبت جدی‌تری بکنند.

وی در پایان بیان داشت: مبادا این ورزشکاران این باشگاه‌ها، خدای ناکرده درس شرارت بگیرند و زمینه اخافه و ترساندن را در درون جامعه اسلامی فراهم کنند، پیامبر می فرماید: کسی حق ندارد حتی در دل یک طفل ترس ایجاد کند، حالا این عناصر خبیس بیاینداینچنین در درون جامعه جولان دهند امیدوارم در اسرع وقت به پرونده این عناصر رسیدگی شود و به اشد وجهی که این ترس در دل آنها باقی بماند مجازات شوند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.