امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50705
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 15 اسفند 1395 - 11:32 | | ارسال توسط :

برآوردن آرزوهای عیدانه ایتام مازندرانی

نیکوکاران مازندرانی، دیشب در نخستین جشنواره ملی ایتام، آرزوهای ایتام زیرپوشش سازمان خیریه آبشار عاطفه ها را برآورده کردند.

به گزارش بابل نوین، نخستین جشنواره ملی ایتام همزمان با نخستین روز از هفته احسان و نیکوکاری با حضور هزار یتیم مازندرانی زیرپوشش سازمان خیریه آبشارعاطفه های این استان و نیکوکاران، دیشب در سالن ورشی پیامبر اعظم شهرستان آمل برگزار شد.

در این جشنواره یتیم های مازندرانی بر روی کاغذهایی آرزوهای خود را نوشتند و روی درخت آرزوهای این جشنواره گره زدند.

نیکوکاران و شهروندان مازندرانی که به این جشنواره دعوت شده بودند و نیز نمایندگان سازمان خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل که میزبان برگزاری این جشنواره بوده، بخشی از آرزوهای این ایتام را در پایان این مراسم با اهدای کمک های نقدی و نیز غیرنقدی برآورده کردند.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل گفت: این طرح نخستین بار و به پیشنهاد این سازمان مطرح و با موافقت مسئولان کشوری سازمان آبشار عاطفه ها در آمل برگزار شد.

حسین رمضانی با بیان اینکه بیش از هزار یتیم مازندرانی زیرپوشش خدمات حمایتی و مستمر سازمان خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه های این استان هستند، افزود: متاسفانه اکنون فقط کمتر از ۵۰۰ یتم مازندرانی دارای حامی و بقیه نیز بدون حامی دائمی هستند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم این جشنواره، شاد کردن یتیم های استان که بدون حامی و خانواده در آستانه عید نوروز بوده که سازمان خیریه آبشار عاطفه های آمل با کمک گیری از نیکوکاران استان و شهرستان آمل بخشی از نیازهای آنان را تامین کرده است.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل گفت: این جشنواره بیش از ۱۰ دستگاه دوچرخه، ۳۰۰ دست انواع لوازم ورزشی، ۲۰۰ عدد کارت هدیه ۱۰۰ و ۲۰۰هزار تومانی و دهها کمک نقدی دیگر همزمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی ایتام، میان یتیم های استان توزیع شد.

رمضانی افزود: هدف دیگر از برگزاری جشنواره ایتام، سوق دادن نیکوکاران برای زیرپوشش گرفتن یتم به عنوان حامیان دائمی آنها که بتوانند به صورت ماهانه به آنان مستمری پرداخت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.