امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55478
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1396 - 21:25 | | ارسال توسط :

برادران کیف‌قاپ در بابل دستگیر شدند

فرمانده منطقه انتظامي بابل از دستگيري برادران کیف‌قاپ در حین ارتکاب جرم در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش بابل نوین، سرهنگ سیدمحسن جعفری در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کیف‌قاپی در سطح شهرستان بابل توسط دو جوان موتورسوار، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیات گسترده پلیسی موفق شدند متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و در حین کیف‌قاپی از عابری پیاده در این شهرستان دستگیر کنند.
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: متهمان که با هم برادر هستند، در بازجویی‌های به عمل آمده تا به این لحظه به چهار فقره کیف‌قاپی در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
جعفری در پایان شهروندان را به حفظ جوانب احتیاط توصیه و  گفت: به شهروندان و بانوان توصیه می‌کنم که هنگام عبور از خیابان و پیاده‌رو از منتهی‌علیه سمت راست و کنار دیوار تردد کنند ضمنا کیف دوشی و دستی خود را به سمت دیوار در دستان خود یا بر روی شانه نگهداری کنند و از نگهداری وجه‌نقد و اشیاء گرانبها بیش‌از‌حد متعارف بپرهیزند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.