امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29453
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گالری عکس, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 21 شهریور 1395 - 20:57 | | ارسال توسط :

برای مسابقات سوپر لیگ امید استان آماده می‌شویم/ ۱۲۰ بازیکن از تست فنی باشگاه استقبال کردند

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاه بابل از استقبال بیش از 120 بازیکن فوتبال از تست اولیه آمادگی جسمانی و فنی این باشگاه جهت حضور در سوپر لیگ امید استان خبر داد.

%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84

به گزارش بابل نوین، کمیل علی‌اکبری‌روشن معاونت تربیت‌بدنی و  در مصاحبه با خبرنگار ما از استقبال بیش از ۱۲۰ بازیکن فوتبال از تست اولیه آمادگی جسمانی و فنی این باشگاه خبر داد.

وی افزود: جهت ارزیابی مقدماتی برای حضور در سوپر لیگ فوتبال استان در رده سنی امید از علاقه‌مندان به عضویت در این باشگاه طی انتشار اطلاعیه ای در سایت‌های خبری، فضاهای مجازی و نصب بنر در اماکن تبلیغاتی دعوت به‌عمل آوردیم که با استقبال خوب جوانان فوتبال دوست شهرهای مختلف مازندران علی‌الخصوص بابلی‌ها مواجه شدیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاه بابل ادامه داد: فعلا در مرحله اول ۵۰ بازیکن انتخاب شدند که در تمرینات این تیم حضور خواهند داشت و در ادامه نیز با بررسی‌های بیشتر توسط کادرفنی و مربیان خوبی که در اختیار داریم حدود ۳۰ بازیکن را به خدمت خواهیم گرفت.

علی اکبری با اشاره به ایجاد فضای مناسب فرهنگی در ورزش رویکرد این باشگاه را استفاده از ظرفیت‌های موجود در جوانان بابلی دانست و گفت: به دنبال ایجاد تیمی در اندازه‌های نام باشگاه با محوریت بکارگیری و گسترش ارزش‌های اسلامی در ورزش و فوتبال هستیم.

وی با تشکر از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری تست فوتبال و تشکیل تیم شامل پیشکسوتان این ورزش در شهرستان بابل از زحمات و توجه ویژه سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در این زمینه قدردانی کرد.

گفتنی است تیم فوتبال مقاومت سپاه بابل با ترکیب هادی تقی‌زاده به عنوان سرمربی، احمدحسین‌زاده مربی و کارشناس ارشد تربیت‌بدنی، حسین محمدنژاد مربی، امین شعبان نژاد سرپرست خود را برای مسابقات سوپرلیگ امید استان که در آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد آماده می‌کند.

۱

۲

۳

۴

۵

۷

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.