امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81586
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1397 - 18:15 | | ارسال توسط :

برای مقابله با فتنه‌ها باید به قرآن مراجعه کنیم

به گزارش بابل نوین، رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه هر فردی که با قرآن در ارتباط است به نوعی خود یک رسانه محسوب می‌شود، گفت: امروز برای مقابله با فتنه‌ها باید به قرآن مراجعه کنیم و کسانی که با قرآن در ارتباط هستند به نوعی اهالی رسانه هستند. عبدالعلی علی‌عسکری عصر روز پنجشنبه‌ در افتتاحیه […]

به گزارش بابل نوین، رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه هر فردی که با قرآن در ارتباط است به نوعی خود یک رسانه محسوب می‌شود، گفت: امروز برای مقابله با فتنه‌ها باید به قرآن مراجعه کنیم و کسانی که با قرآن در ارتباط هستند به نوعی اهالی رسانه هستند.

عبدالعلی علی‌عسکری عصر روز پنجشنبه‌ در افتتاحیه سی ‌و پنجمین دوره مسابقه‌های قرآن کریم که در مصلای تهران برگزار شد، با بیان اینکه در این روزها دنیا در شرایط خوبی به سر نمی‌برد اظهار کرد: در این برهه‌ای که ما زندگی می‌کنیم شیطان بر بشریت تسلط زیادی پیدا کرده است و برای تخریب بشر و فاصله انداختن بین مردم و دین همواره تلاش می‌کند و دلیل این‌ها به دلیل فناوری‌هایی است که در دست شیطان است. مومان و مسلمانان باید تلاش کنند تا با اتکای به اسلام جلوی این تهاجم‌ها بایستند.

وی یادآور شد: ما برای مقابله با فتنه‌ها باید به قرآن مراجعه کنیم. وقتی فتنه‌ها مانند ابرهای سیاه دنیا را فراگرفت این قرآن است که می‌تواند نجات‌بخش ما باشد. قرآن رسانه‌ای است که هر کس با آن در ارتباط باشد می‌تواند بر جهانیان تاثیر بگذارد و تمام افرادی که با قرآن در ارتباط هستند خود باید یک رسانه باشند و از امواج قرآن بهره ببرند.

رییس سازمان صداوسیما یادآور شد: کسانی که با قرآن ارتباط دارند خود به نوعی رسانه محسوب می‌شوند و امید است که همه رسانه‌ها برای حفظ حریم اسلام گام بردارند. یکی از فتنه‌های بزرگ امروز آمریکا، وهابیت و اسرائیل است. ا گر کسی ادعای مسلمانی و خادمی حرمین شرفین را دارد اما با اهل فتنه در ارتباط است همچون عربستان که ادعای ولایت مسلمانی دارد ولی با اسرائیل و آمریکا در ارتباط است از منظر قرآن جزو اهالی فتنه محسوب می‌شود. امروز از شرقی‌ترین نقطه تا غربی‌ترین نقطه کره زمین همه در برابر استکبار ایستاده‌اند و این علامت‌ها و نشانه‌های ترویج قرآن در بین مردم و مسلمانان است.

وی در ادامه با بیان اینکه عربستان تمام تلاش خود را می‌کند ولی نهایتا در مقابل اسلام و مسلمان سرافکنده می‌ماند گفت: آن‌ها مردم را در سوریه، عراق و یمن به کشتن دادند. به خاطر اینکه به اسرائیل نزدیک‌تر شوند. اما منطقه و خاورمیانه و حتی مسلمانان اروپا و آمریکا نیز از آل سعود نفرت دارند. امید است مسلمانان با وحدت بتوانند مقابل استکبار و صهیونیست بایستند تا آن‌ها از بین بروند و ان‌شاءالله هم خودمان و هم خانواده‌هایمان هر روز با اسلام و قرآن انس بیشتری داشته باشیم.

 

/ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.