امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59459
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 25 خرداد 1396 - 20:00 | | ارسال توسط :

برخی وزرا باید از کابینه دوازدهم حذف شوند/ رئیس جمهور تصمیم قاطعی برای انسجام دولت اتخاذ کند

به گزارش بابل نوین، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان در ارتباط با تغییراتی که باید در کابینه دوازدهم اعمال شود، اظهار داشت: دولت یازدهم نشان داد که دولت کُند و پیری است و نتوانسته است جوابگوی مطالبات مردم باشد لذا اولین اقدامی که دولت باید در دستور کار خود قرار دهد مسئله جوانگرایی در کابینه است. وی […]

به گزارش بابل نوین، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان در ارتباط با تغییراتی که باید در کابینه دوازدهم اعمال شود، اظهار داشت: دولت یازدهم نشان داد که دولت کُند و پیری است و نتوانسته است جوابگوی مطالبات مردم باشد لذا اولین اقدامی که دولت باید در دستور کار خود قرار دهد مسئله جوانگرایی در کابینه است.

وی افزود: یکی از نقاط ضعف دولت یازدهم عدم انسجام تیم اقتصادی دولت بوده لازم است که در این تیم انسجام موثری صورت پذیرد و بر این اساس یک برنامه مدون طراحی شود و هرکدام از اشخاص این تیم نقش موثری را در شکل‌گیری نقشه اقتصادی دولت ایفا کند.

سروری بیان داشت: هماهنگی میان وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه از جمله مواردی است که باید در دولت دوازدهم نسبت به آن توجه و انسجام بیشتری صورت گیرد.

دبیر کل جمعیت رهپویان تصریح کرد: مهمترین رسالت دولت باید اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم باشد.

وی ادامه داد: پیرو سخنان اخیر مقام معظم رهبری واضح است که ایشان درباره عملکرد فرهنگی دولت رضایت چندانی ندارند و دولت نتوانسته هدایتی راهبردی در این زمینه داشته باشد به این منظور نیاز است که دولت رویکردهای فرهنگی خود را بیش از پیش دستخوش تغییرات قرار دهد و متناسب با رویکردهای رهبر معظم انقلاب تطبیق دهد.

دبیرکل جمعیت رهپویان اظهار داشت: همچنین لازم است که در کنار اولویت‌های اقتصادی به سیاست‌های فرهنگی توجه بیشتری شود.

سروری با اشاره به بخش‌هایی که باید به صورت جدی در آن تغییرات کارسازی صورت پذیرد، تصریح کرد: وزرایی هستند که باید از کابینه  دوازدهم حذف شوند چراکه در چهار سال گذشته موفق به ارائه کارنامه درخشان و قابل قبولی از خود نشدند لذا لازم است که رئیس جمهور تصمیم قاطعی را برای یک تغییر منسجم در کابینه خود اتخاذ کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تغییر باید در حوزه بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد و این موضوع باید در اولویت‌های دولت دوازدهم جای گیرد، چرا که ما دارای انسجام موثر و قاطعی در این حوزه‌ها نیستیم به عنوان مثال ما معادن بسیاری داریم که با فعال‌سازی آن خواهیم توانست بخش اعظم کشور را از وابستگی اقتصادی به جوامع غربی برهانیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.