امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74940
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 01 دی 1396 - 11:07 | | ارسال توسط :

برطرف شدن نظام بروکراسی و کاغذ بازی در دستگاه‌های اجرایی مازندران

به گزارش بابل نوین، اسلامی استاندار مازندران امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: همه مسوولان موظفند برای توسعه تولید و حفظ اشتغالزایی همه مشکلات فراروی تولید کنندگان را رفع و مسیر را برای ادامه راه هموار کنند. وی افزود: نظام بروکراسی و کاغذ بازی در دستگاه‌های اجرایی همچنان اختلالاتی را در روند توسعه واحد‌های […]

به گزارش بابل نوین، اسلامی استاندار مازندران امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: همه مسوولان موظفند برای توسعه تولید و حفظ اشتغالزایی همه مشکلات فراروی تولید کنندگان را رفع و مسیر را برای ادامه راه هموار کنند.

وی افزود: نظام بروکراسی و کاغذ بازی در دستگاه‌های اجرایی همچنان اختلالاتی را در روند توسعه واحد‌های تولیدی بخش‌های اقتصادی، گردشگری و کشاورزی به وجود می‌اورد که باید برطرف شود.

استاندار مازندران گفت: مسوولان استانی در ابتدای امسال با توجه به سهمیه اشتغالزایی مازندران تعهد کرده بودند که برای ۴۴ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کنند، اما خروجی سازمان بیمه تامین اجتماعی باید ملاک امار دقییق برای اشتغالزایی باشد.

اسلامی یکی از برنامه‌های دولت را توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از فهرست مستمری بگیران دانست و افزود:مدیران بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و معرفی ضامن برای مددجویان مساعدت‌های لازم رو داشته باشند.

وی ملاک اشتغالزایی در استان را اخرین شمار بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: امسال یازده هزار نفر در مازندران از کار بیکار شدند که این رقم در مقایسه با پارسال یک و نیم درصد بیشتر شده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.