امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2768
  پرینتخانه » اخبار بابل تاریخ انتشار : 19 فروردین 1394 - 21:39 | | ارسال توسط :

ویژه برنامه‌های روز زن در شهرستان بابل

جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بیش از هزار زن در استادیوم آزادی بابل برگزار می‌شود.

به گزارش بابل نومه،سمانه محمدی،مشاور امور بانوان فرمانداری بابل امروز ، درباره برنامه‌های محوری میلاد فرخنده حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بیش از هزار زن در استادیوم آزادی بابل برگزار می‌شود.جشن بانوان،بابل

وی افزود:همایش روز زن با حضور مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات هلال احمر بابل برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان فرمانداری بابل برگزاری جشنواره غذای سنتی به‌ مناسبت روز زن در پارک ویژه بانوان به‌همراه برگزاری مسابقات آشپزی با همکاری شورای شهر، فرمانداری و فنی‌وحرفه‌ای امیرکلا را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

وی افزود: دیدار با خانواده‎های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، دیدار با زنان کارآفرین و کارمند نمونه، برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی بانوان شاغل و کارمند در دو رشته آمادگی جسمانی و دارت در رده سنی مختلف، دیدار با زنان کارآفرین حوزه جهاد کشاورزی، دیدار با سه تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با سه تن از مادران و همسران شهید و جانباز از دیگر برنامه‌های روز زن در بابل است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سال ۹۰ تاکنون کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با موضوع آشنایی با مواد مخدر و کنترل ایدز برای زنان روستایی ۶ بخش شهرستان بابل با همکاری دهیاران، بخشداران، مرکز بهداشت و اداره بهزیستی با حضور ۱۰ مربی برگزار می‌شود که امسال شروع کارگاه را به‌مناسبت روز میلاد حضرت زهرا (س) قرار دادیم.

محمدی از برگزاری نخستین نمایشگاه استانی توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار در بابل خبر داد و یادآور شد: این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در پارک نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

مشاور اموربانوان فرمانداری بابل با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۷۰ غرفه است، در پایان گفت: در این نمایشگاه صنایع دستی، غذاهای سنتی، پوشاک، عفاف و حجاب و محصولات کشاورزی زنان سرپرست‌خانوار به نمایش گذاشته می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.