امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81312
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 24 فروردین 1397 - 13:23 | | ارسال توسط :

برنامه های قرآنی در مازندران تقویت شود

ساری - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اجرایی شدن ۹۵ درصد فعالیت های فرهنگی در استان خواستار تقویت برنامه های حوزه قرآنی در استان شد.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا ظهر پنجشنبه در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی، به موضوع عدم اعتبار کافی و کامل تخصیصی در حوزه فرهنگی در سال ۹۶ اشاره و بیان کرد: با توجه به کامل نبودن اعتبارات تخصیصی در حوزه فرهنگی ولی تمام تلاش مان را کردیم تا بیش از ۹۵ درصد فعالیت های فرهنگی در استان را اجرایی کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به فعالیت های قرانی در سال گذشته و برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی قرآنی در شهرهای مختلف استان، خواستار تقویت این برنامه ها در حوزه قرآنی شد.

در پایان این جلسه فرامرز کردی ، معاون اداری ، مالی و پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت اقتصاد درون زا اشاره کرد و خاطر نشان کرد : حمایت از کالا و سرمایه ایرانی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است و دستگاه های اجرایی باید این مسئله را در حوره فعالیت های خود در زمینه مصرف کالای ایرانی رعایت کنند و پیشتاز این حرکت مثبت اقتصادی در درون کشور باشند ./ص

خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.