امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19448
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 27 آبان 1394 - 16:32 | | ارسال توسط :

برنامه های هفته بسیج توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل تشریح شد

سرهنگ پاسدارمحمدپورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل برنامه های اجرایی هفته بسیج را در نشست خبری با اصحاب رسانه تشریح کرد

_MG_3170

به گزارش بابل نوین، صبح امروز نشستی صمیمی فرماندهی سپاه بابل با اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل برگزارشد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ محمدپور با تسلیت به مناسبت رخدادهای ماه محرم و صفر و لزوم توجه به فرهنگ عاشورا از حضور و تلاشهای اصحاب رسانه برای پوشش اخبار مجموعه خودقدردانی کرد.

درادامه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل به تلاشهای بسیجیان در عرصه های اجتماعی، سیاسی وفرهنگی اشاره و با بازخوانی سیر سازندگی در سوسنگرد و یادآوری زحمات مرحوم آیت الله روحانی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در زمان سازندگی‌و تشکر از تلاشهای مرحوم مهندس مجدآرا استانداروقت به قدردانی از زحمات مردم خطّۀ شمال به ویژه شهرستان شهید پرور بابل پرداخت و پشتوانه اصلی نظام و انقلاب را مردم همیشه در صحنه دانست.

وی در ادامه به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره و افزود: بسیج در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی وسازندگی نقش شایسته ای ایفا کرده و باتوجه به مهمترین عرصه فعالیتهای امروز بسیج که عرصه جنگ نرم است بسیج با تمام قوا وارد میدان شده است وبه دنبال ایجادروشنگری بیشتر در مباحث تهاجم فرهنگی (شبیه خون فرهنگی و ناتوی فرهنگی)می باشد وسربازی ولایت را در این عرصه نیز به اثبات خواهد رساند وخدارو شاکریم که تا به امروز موفق عمل کردیم.

سرهنگ محمدپور در ادامه با عنوان اینکه بسیج از معجزات امام و انقلاب است، رویکرد رو به جلوی این سازمان مردمی را در سطح جامعه ایران اسلامی و منطقه جزو برکات تحول بنیادی در مناسبات سیاسی و اجتماعی جهان دانست و با اشاره به تاثیرات آن در تحولات منطقه و صدور انقلاب اسلامی برجایگاه رفیع آن تأکیدکرد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بابل به برگزاری جشن سی وششمین سالگرد تولد بسیج اشاره و برخی از برنامه های مهم این هفته در سطح شهرستان بابل اشاره و از بسیجیان و مردم شریف بابل خواست تا با حضور حماسی در این برنامه ها همچنان ولایتمداری خود را به رخ جهان خواران بکشانند.

گفتنی است در پایان این جلسه  نشست خبری سرهنگ محمدپوربه سوالات خبرنگاران پاسخ داد که اهم مطالب بشرح زیر می باشد:

– در مورد مسائل اخیر اتفاق افتاده در لبنان، سوریه و فرانسه باید بگویم داعش دست پرورده دولتهای استکباری غربی و آمریکاست و خودکرده را تدبیر نیست ، بارها رهبر انقلاب و مسئولین ایران اسلامی به آنها هشدار داده بودند، امیدواریم به زودی این مسئله حل شود چون تروریستها وترورسیم واقعی دست پرورده همین دولتها هستند.

درمورد انتخاب شهردار بابل باید گفت مردم بابل لایق بهترین ها هستند و امیدوارم اعضای شورای اسلامی شهر بابل با سنجیدن شرایط واستفاده از متخصصین در حوزه و دانشگاه بتوانند فرد شایسته ای را انتخاب نمایندواز همکاری ها و زحمات عسگری شهردارسابق بابل تشکر می نمایم.

– بیش از پنجاه پایگاه بسیح در سطح شهرستان مورد ساخت و ساز کامل و بازسازی قرارگرفتندکه این حرکت را می توان بعنوان نهضتی در امورعمرانی بسیج برشمرد.

– بابل در بحث اقتصاد مقاومتی با قراردادن نزدیک به ده مرکز فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سطح مازندران و کشور به عنوان پایلوت اولیه شناخته می شود و انشاالله بتوانیم با کارهایی از این دست و تولید ماکیان و آبزیان با حمایتهای بسیج نقش خودرادرعرصه اقتصادخانواده های عزیزایرانی ایفاکنیم.

– مباحث سبک زندگی اسلامی جزو برنامه های اصلی فرهنگی سپاه بابل قراردارد و با برنامه های سه ساله های عاشورایی، خطبه خوانی عاشورا و حضور در نمازجمعه و دیدار با امام جمعه محترم جزو برنامه های دردست اجراست.

– کسب رتبه برتر سپاه بابل در مباحث امربه معروف در سطح استان مازندران جزو توفیقات این مجموعه به شمار می رود و به دنبال گفتمان و آسیب شناسی و مشاوره در این مغوله هستیم و بیش از ۱۵۰ شورای امربه‌معروف را در سطح پایگاه ها ساماندهی کردیم.

– قرار است با ۳۶ خانواده شهید در سطح شهرستان به همت بنیادشهید و امور ایثارگران و مسئولین شهری دیدارو تجدید میثاقی داشه باشیم.

– افتتاح کانون بسیج رسانه در این شهرستان جزو برنامه های مهم سپاه ناحیه بابل می باشد.

۱

۲

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.