امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57544
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1396 - 8:39 | | ارسال توسط :

برگزاری انتخابات در مازندران با کمترین هزینه

دبیر کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات مازندران گفت: انتخابات در مازندران با کمترین هزینه برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، مرتضی ناصحی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران در ساری با اشاره به اینکه آماده سازی فضای اخذ رای و مخزن تعرفه های انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار بود، افزود: باید تعرفه ها انتخاباتی در جایی نگه داری شد که دچار حوادث طبیعی و غیرطبیعی نشود. در استانداری مخزنی طراحی و با جذب تمام امکانات ایمنی حفظ شد.

وی با بیان اینکه هزینه تامین ملزومات شعب اخذ رای عینا به حساب فرمانداری ها واریز شد، عنوان کرد: خودروهای مورد نیاز برای انتخابات از دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی تامین شد.

ناصحی با بیان اینکه سه روز پیش از انتخابات تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات مهیا شده است، تصریح کرد: نتیجه انتخابات به مانند آنچه رهبری فرمودند باید به نفع مردم باشد و مردم برنده واقعی این انتخابات هستند.

وی با تاکید بر اینکه صف های طولانی رای گیری در کشورهای خارجی مایه مباهات است و این نشان می دهد که مردم برای تعیین سرنوشت کشور خود حساس شدند، بیان کرد: مشارکت پرشور مردم مدیون اطلاع رسانی و همکاری رسانه ها است.

دبیر کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات مازندران در پاسخ به سوال ایسنا درباره هزینه برگزاری انتخابات اظهار کرد: انتخابات با کمترین هزینه و با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی محقق شده است./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.