امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57332
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 19:44 | | ارسال توسط :

برگزاری دوره‌های آموزش طرح تسنیم ویژه زبان عربی

به گزارش بابل نوین، مرکز آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، در نظر دارد دوره‌های آموزش زبان عربی با عنوان «طرح تسنیم ۱» را برگزار کند. بنا بر این گزارش، در نخستین طرح تسنیم که به همت مرکز آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، زبان آموزان امکان بهره‌مندی از تخفیف ویژه ثبت‌نام، […]

به گزارش بابل نوین، مرکز آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، در نظر دارد دوره‌های آموزش زبان عربی با عنوان «طرح تسنیم ۱» را برگزار کند.
بنا بر این گزارش، در نخستین طرح تسنیم که به همت مرکز آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، زبان آموزان امکان بهره‌مندی از تخفیف ویژه ثبت‌نام، آموزش صوتی و تصویری در هر جلسه به همراه مدرس و نیز امکان بهره‌مندی از اساتید مجرب دانشگاهی و مولفین کتب آموزشی را خواهند داشت. همچنین پس از اتمام دوره، گواهینامه معتبر از جهاد دانشگاهی دریافت می‌کنند.
در این طرح که برای نخستین بار توسط مرکز آموزش این سازمان برگزار می‌شود، دوره‌های آموزشی زبان عربی شامل دوره‌های لهجه عراقی، مکالمه فصیح، لهجه لبنانی، مطبوعات (ترجمه متون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تحلیل خبر)، حوار مفتوح، تعبیر، ترجمه تخصصی از مقدماتی تا همزمان و شفاهی، قواعد، داستانک و شعر و زیبایی شناسی و ترجمه نهج‌البلاغه خواهد بود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۹۸، طبقه اول مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۶۶۴۱۰۲۵۴ و ۶۶۴۱۰۲۳۹ تماس بگیرند. همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وبگاه مرکز آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان به نشانی www.iska-jde.ir مراجعه نمایند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.