امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75096
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 9:12 | | ارسال توسط :

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته بندی و تبلیغات مازندران

به گزارش بابل نوین، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته بندی و تبلیغات مازندران در قائم شهر برگزار می‌ شود. وی افزود: هنوز به مقوله چاپ، بسته‌ بندی و تبلیغات به‌ عنوان یک هنر و صنعت نگاه نمی‌ شود و نمایشگاه صنایع چاپ، تبلیغات و بسته‌ بندی […]

به گزارش بابل نوین، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته بندی و تبلیغات مازندران در قائم شهر برگزار می‌ شود.

وی افزود: هنوز به مقوله چاپ، بسته‌ بندی و تبلیغات به‌ عنوان یک هنر و صنعت نگاه نمی‌ شود و نمایشگاه صنایع چاپ، تبلیغات و بسته‌ بندی می‌ تواند نقطه امیدی برای تغییر نگرش‌ ها باشد.

جاودانی بابیان اینکه مازندران در حوزه چاپ، تبلیغات و بسته‌ بندی جزو استان‌ های برتر کشور محسوب می‌ شود، گفت: صنعت چاپ و بسته بندی از صنایع مادر است که می‌ توان آن را حلقه تکمیل‌کننده زنجیره تولید و صادرات دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در قائم شهر و محل نمایشگاه بین المللی برگزار می‌ شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.